Všeobecné obchodní podmínky
1.
DEFINICE
POJMŮ
Níže
uvedené všeobecné podmínky společnosti Food time
s.r.o., IČO 17418038,
se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4 (dále jen „Jídlo pod nos“)
upravují podmínky užívání Platformy, jak je definována níže, a právní vztahy
z těchto jednání vyplývající (dále jen „Podmínky“). Podmínky se
uplatní při poskytování služeb jak ze strany společnosti Jídlo pod nos, tak i
v případě poskytování služeb ze strany Franchisantů,
Partnerů a dalších subjektů v rámci Platformy.
1.1.
„Franchisant“
je osoba, která uzavřela se společností Jídlo pod nos smlouvu o franchise, přičemž na základě této smlouvy je oprávněna
poskytovat své služby na Platformě, a to jakožto nezávislý a samostatný
podnikatel dle místní příslušnosti vyhodnocené Platformou v návaznosti na
zadání adresy Klienta či Partnera. V případě uzavírání Zprostředkované
smlouvy mezi Vámi a Partnerem Franchisanta je zprostředkovatelem sám
Franchisant. V takovém případě práva a povinnosti vznikají pouze mezi Vámi
a Franchisantem,
1.2.
"Kurýr”
je nezávislý subjekt, který uzavřel dohodu o partnerství se společností Jídlo
pod nos či Franchisantem a který je fyzickou nebo
právnickou osobou nebo jejím zástupcem, který provádí doručovací služby
v souvislosti se Zprostředkovanou smlouvou dle Platformy, případně
zaměstnanec či osoba v obdobném poměru k těmto subjektům,
vykonávající shora uvedené služby.
1.3.
“Partner” je
restaurace, nebo jiný partner poskytující služby a který se společností Jídlo
pod nos či Franchisantem uzavřel dohodu o
partnerství, nebo jejich zástupce, a který nabízí své Produkty či jiné služby k
prodeji prostřednictvím Platformy. Pokud není uvedeno jinak, jsou všichni
Partneři podnikateli ve smyslu příslušných ustanovení o ochraně spotřebitele.
1.4.
„Spolupracující
osoby“ jsou shora uvedené subjekty spolupracující s Jídlo pod nos,
tedy Franchisant, Kurýr, či Partner.
1.5.
„Produkty“
jsou zbožím (zejména hotové pokrmy) nabízené na Platformě Partnery. Partner je
také přímo odpovědný za dodržení veškerých právních předpisů souvisejících
s jím nabízenými Produkty, včetně uveřejňování všech právními předpisy
stanovených informací na Platformě a jejich pravdivosti.
1.6.
“Zprostředkovaná
smlouva” je smlouva, jejímž předmětem je koupě Produktů Partnera uvedených
v Objednávce a doručení těchto Produktů ze strany Jídlo pod nos či Franchisanta, a to prostřednictvím Kurýrů. Zprostředkovaná
smlouva představuje závaznou dohodu mezi Partnerem a Uživatelem a dalšími,
služby poskytujícími subjekty.
1.7.
„Objednávkou“ se rozumí uzavření Zprostředkovávané
smlouvy s Partnerem skrze Platformu.
1.8.
“Platforma”
je naše softwarové řešení, dostupné skrze webové stránky (dále jen „Web Jídlo
pod nos“) či mobilní aplikaci (dále jen „Aplikace Jídlo pod nos“), přes
které Vás propojíme a zprostředkujeme Vám možnost uzavření Zprostředkovávané
smlouvy s Partnery. Při tvorbě Objednávky skrze Platformu je Jídlo pod nost či Franchisant zprostředkovatelem
mezi Vámi a Partnerem, aby Vám usnadnil uzavření Zprostředkované smlouvy.
1.9.
„Duševní
vlastnictví“ představuje
zejména souhrn všech práv, ať ji majetkových či osobnostních, kterými disponuje
Jídlo pod nos k registrovaným nebo neregistrovaným ochranným známkám
v jeho vlastnictví, software (včetně Platformy), autorským právům,
know-how, obchodnímu tajemství, obchodnímu jménu a veškerým obdobným právům.
1.10.
„Vy“
či „Vámi“ a „Uživateli“ se rozumí fyzické osoby, které používají
Platformu jakožto zákazníci a/nebo na Platformě činí Objednávky, bez ohledu na
skutečnost, zda užívají Platformu skrze Uživatelský účet či v rámci
neregistrovaného přístupu. Platformu jsou oprávněny užívat pouze plnoleté a
plně svéprávné fyzické osoby. V případě, že jste nedosáhli zletilosti,
jste před prvním užitím Platformy povinni získat předchozí souhlas svých
zákonných zástupců s užíváním Platformy. Dalším užíváním Platformy se
souhlasem Vašich zákonných zástupců potvrzujete, že Vy i Vaši zákonní zástupci
souhlasíte s těmito Podmínkami. Vaši zákonní zástupci prohlašují, že
přebírají plnou odpovědnost za Vaše jednání a odpovědnost za úhradu veškerých
poplatků spojených s používáním Platformy a/nebo nákupem Produktů a/nebo
doručovacích služeb prostřednictvím Platformy. Nezískáte-li souhlas Vašich
zákonných zástupců, či bude-li jejich souhlas odvolán, jste povinni zdržet se
dalšího užívání Platformy.
1.11.
„Uživatelským
účtem“ se rozumí
Váš individuální uživatelský účet, který jste si vytvořili pro používání
Platformy.
2.
SMLUVNÍ
VZTAHY A ROLE PLATFORMY
2.1.
Přístup
a používání Platformy je bezplatné. Nesete však náklady vzniklé Vám
v souvislosti s realizací přístupu a používání Platformy (tj.
internetové připojení aj.).
2.2.
Jídlo
pod nos poskytuje a zajišťuje provoz Platformy spojující Vás, jakožto Uživatele
s Partnery a Kurýry. Tato Platforma Vám tak umožňuje provádět Objednávky
Produktů Partnerů a jejich případné doručení ze strany Jídlo pod nos či Franchisantů, a to prostřednictvím Kurýrů. Společnost Jídlo
pod nos není restaurací ani podnikem zabývajícím se přípravou jídel.
2.3.
Veškeré
konkrétní informace o svých Produktech poskytuje výhradně Partner, který také
výhradně odpovídá za jejich úplnost a správnost. Pokud máte jakákoliv alergická
či jiná dietní omezení nebo si z jiného důvodu přejete získat podrobnější
informace o Produktech Partnera, je nejvhodnější obrátit se na příslušného
Partnera. Zároveň je možné se obrátit na zákaznickou podporu společnosti Jídlo
pod nos, která může kontaktovat Partnera s Vašimi dotazy. Tímto však není
dotčena odpovědnost Partnera za poskytování přesných, aktuálních a zákonem
požadovaných informací o Produktech, včetně poskytování informací o platných
cenách, či uvádění ceny za jednotku, je-li to vyžadováno.
2.4.
Za obsah nabídky, pravdivost údajů a jejich soulady se zákony České republiky a
platnými vyhláškami v rámci dané lokalitě odpovídá výhradně Partner nebo
Franchisant, který službu v dané oblasti provozuje. Společnost Jídlo pod nos (Food
Time s.r.o.) nenese odpovědnost za legálnost či morálnost nabízených produktů,
které jsou do nabídky vkládány těmito subjekty samostatně.
2.5.
Založením
účtu, či užíváním Platformy skrze neregistrovaný přístup, Vám Jídlo pod nos
uděluje omezené, nevýhradní, nepřevoditelné a nesublicencovatelné
právo používat Platformu v její podobě aktuální ke dni jejímu užívání, a to jen
a pouze pro účely uvedené v těchto Podmínkách. Společnost Jídlo pod nos je
oprávněna obsah takto udělené licence měnit či licenci zcela odvolat.
2.6
Licence
udělená pro Aplikaci Jídlo pod nos pro iOS, která je dostupná pouze z Apple App Store (dále jen „App Store") je
dále omezena k užívání této licence výhradně na produktech značky Apple, které
oprávněně užíváte, a to i v souladu s pravidly uvedenými v podmínkách užívání
služby App Store.
2.7.
Berete
na vědomí a souhlasíte s tím, že dostupnost Platformy může záviset na třetích
stranách, od které jste obdrželi licenci na aplikaci, např. App
Store pokud užíváte Aplikaci
Jídlo pod nos pro iOS.
2.8.
Podmínky
poskytování služeb platí pouze pro nás, Spolupracující osoby a Vás, jakožto Uživatele,
nikoli pro společnost Apple Inc. či její dceřiné společnosti (dále jen „Apple“).
Společnost Apple není nijak odpovědná za fungování Aplikace Jídlo pod nos ani
za její obsah. Pokud není stanoveno jinak, za Platformu dostupnou skrze Web Jídlo pod nos či Aplikaci Jídlo pod nos, tedy její
obsah, údržbu, služby podpory a záruku na ni a řešení jakýchkoli nároků s ní
souvisejících (např. odpovědnost za výrobek, dodržování právních předpisů nebo
porušení duševního vlastnictví) je odpovědná výhradně společnost Jídlo pod nos,
či některá ze Spolupracujících osob, nikdy však obchod App
Store. K užívání Platformy, je nutný přístup k
internetu, přičemž vyslovuje souhlas s tím, že budete platit veškeré poplatky
spojené s tímto přístupem. Rovněž souhlasíte s tím, že zaplatíte veškeré případné
poplatky (pokud existují) účtované obchodem App Store v souvislosti s Platformou. Souhlasíte s tím, že při
používání Platformy budete dodržovat všechny platné smluvní podmínky třetích
stran (např. podmínky a zásady App Store), a Vaše licence k používání Platformy bude podmíněna
jejich dodržováním.
2.9.
Berete
na vědomí a souhlasíte s tím, že každý obchod s aplikacemi, např. App Store, pokud jste získali
Aplikaci Jídlo pod nos pro iOS, je třetí stranou, která má právo vymáhat
dodržování práv a povinností dle těchto Podmínek.
2.10.
Společnost
Apple není odpovědná za jakékoli šetření, vypořádání nebo vyrovnání jakéhokoli
nároku vzniklého v důsledku skutečnosti, že by Aplikace Jídlo pod nos pro iOS
či Vaše užívání této aplikace vedlo k porušování práv duševního vlastnictví
třetí strany.
2.11.
Uživatel
prohlašuje a zaručuje se, že (i) se nenachází v zemi, pro kterou platí sankce
vlády Spojených států či kterou vláda Spojených států označila za zemi
„podporující terorismus“, a že (ii) není uveden na
žádném seznamu osob sestavených vládou Spojených států, pro které platí zákaz
či omezení.
2.12.
Užíváním
Aplikace Jídlo pod nos souhlasíte s tím, že Aplikace Jídlo pod nos Vám
může zasílat push-notifikace. Nastavení push-notifikací můžete změnit v Aplikaci.
2.13.
Užíváním
Platformy také vyjadřujete souhlas s tím, že ji nebudete komerčně využívat
bez předem uděleného výslovného souhlasu společnosti Jídlo pod nos. Mezi Vámi, Jídlo
pod nos ani žádnou ze Spolupracujících osob nevzniká na základě užívání
Platformy žádný vztah společného podniku, partnerství, zaměstnaneckého poměru
nebo zastoupení.
2.14.
Zavazujete
se užívat Platformu v souladu s těmito Podmínkami a veškerými platnými
pravidly a předpisy, včetně pravidel a předpisů týkajících se prodeje alkoholu,
tabákových výrobků, léků a dalších produktů, jejichž prodej je omezen v
závislosti na věku. Zároveň se zavazujete při používání Platformy dodržovat
příslušné smluvní podmínky zainteresovaných třetích stran.
3.
UŽIVATELSKÝ
ÚČET A NEREGISTROVANÝ PŘÍSTUP
Vytvoření
účtu
3.1.
K užívání
Platformy si můžete vytvořit vlastní Uživatelský účet, a to dle pokynů
v Platformě uvedených, kdy budete požádáni zejména o uvedení jména a
příjmení, adresy, emailové adresy, Vašeho telefonního čísla a také vyzváni
k vytvoření vlastního a jedinečného hesla. Uživatelský účet je nepřenosný
a smí jej užívat pouze osoba, která jej vytvořila. Jste také povinni zajistit,
aby veškeré Vaše přihlašovací údaje zůstaly důvěrné a byly užívány způsobem,
který není přístupný třetím osobám. Zároveň platí, že každý Uživatel může mít
pouze jeden Uživatelský účet.
3.2.
Pokud
disponujete účtem, který lze provázat s Platformou, např. účtem Apple ID,
Google účet, apod. máte možnost vytvořit si Uživatelský
účet Platformy pomocí přihlašovacích údajů v něm uvedených.
3.3.
Pokud
máte podezření, že se Vaše přihlašovací údaje dostaly do dispoziční sféry třetí
osoby, jste povinni, bez prodlení změnit své přihlašovací heslo a zároveň o
této skutečnosti informovat společnost Jídlo pod nos. Každý Uživatel je odpovědný
za veškeré používání Platformy a za veškerou činnost uskutečněnou pod Uživatelským
účtem Uživatele.
3.4.
Máte
povinnost udržovat veškeré své údaje v Uživatelském účtu aktualizované
(např. adresu, telefonní číslo). Pokud se vyskytnou potíže v důsledku
neaktualizovaných či neúplných údajů, které budou mít původ na Vaší straně,
nenese společnost Jídlo pod nos ani Spolupracující osoby žádnou odpovědnost za
případné komplikace spojené s vyřízením Objednávky. Každý Uživatel se tedy
zavazuje udržovat veškeré povinné údaje Uživatelského účtu
v aktualizované, úplné a pravdivé podobě.
3.5.
Společnost
Jídlo pod nos neukládá informace o vašem platebním nástroji. Tuto možnost
umožňuje poskytovatel platebních služeb, jehož služeb společnost Jídlo pod nos užívá.
3.6.
Vytvořením
Uživatelského účtu udělujete společnosti Jídlo pod nos souhlas se zasílám
newsletterů, obchodních sdělení apod. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.
Vymazání
účtu
3.7.
Pokud
si budete přát, můžete svůj Uživatelský účet a veškeré informace v něm
uvedené kdykoliv vymazat. V takovém případě bude Uživatelský účet vymazán
po uplynutí 30 dnů ode dne žádosti o výmaz, ledaže se v této lhůtě do
Uživatelského účtu znovu přihlásíte. V takovém případě se proces výmazu
Uživatelského účtu přeruší a pro jeho výmaz bude nutné opět požádat o jeho
výmaz.
Pozastavení
či ukončení účtu ze strany společnosti Jídlo pod nos
3.8.
Společnost
Jídlo pod nos je oprávněna jednostranně pozastavit či ukončit Váš Uživatelský
účet, či dočasně omezit či zakázat další užívání Platformy.
3.9.
K pozastavení
Vašeho Uživatelského účtu či dočasného omezení užívání Platformy společnost Jídlo
pod nos přistoupí, pokud bude mít za to, že:
3.9.1.
Váš
Uživatelský účet používá někdo jiný než Vy; nebo
3.9.2.
jste
se zapojili do jakékoli činnosti nebo chování, které je v rozporu s těmito
Podmínkami, našimi zásadami a pokyny, nebo jste se zapojili do činnosti nebo
chování, které podle našeho uvážení považujeme za zneužití Platformy nebo je v rozporu
s obecně závaznými právními předpisy.
3.10.
K ukončení
Vašeho Uživatelského účtu či zákazu užívání Platformy společnost Jídlo pod nos
přistoupí, pokud bude mít za to, že:
3.10.1.
Dopustíte
se jednání dle ustanovení výše, a to opakovaně či v zásadní intenzitě,
přičemž za takové jednání se zejména považují zakázané činnosti dle čl. 5 těchto
Podmínek; nebo
3.10.2.
Pokud
Uživatel zadá falešnou Objednávku (např. nezaplatí nebo není přítomen v místě
doručení nebo vyzvednutí za účelem převzetí Objednávky) nebo jiným způsobem
nedodrží své závazky plynoucí z těchto Podmínek poskytování služeb;
3.10.3.
Uživatel
vyhrožuje zaměstnancům Partnera, společnosti Jídlo pod nos nebo kterékoliv ze
Spolupracujících osob, obtěžuje je nebo se dopustí rasistického, sexistického
či jiného chování, které společnost Jídlo pod nos odsuzuje.
3.11.
Společnost
Jídlo pod nos je oprávněna smazat Váš Uživatelský účet, pokud jste svůj
Uživatelský účet nevyužili po dobu delší než 120 dnů.
3.12.
K jednostrannému
pozastavení či ukončení Uživatelského účtu, či jeho dočasnému omezení či zákazu
dalšího užívání Platformy je společnost Jídlo pod nos oprávněna přistoupit i
bez jakéhokoliv předchozího upozornění.
3.13.
Užívat
Platformu můžete i v rámci neregistrovaného přístupu, tj. bez vytvoření
Uživatelského účtu. V takovém případě budete vždy pro vytvoření Objednávky
vyzváni k zadání Vašich identifikačních a kontaktních údajů v rozsahu
stanoveném Platformou tak, aby bylo možné řádně provést Objednávku (např.
telefonní číslo, emailovou adresu, věk v případě Objednávky zboží, jehož
prodej podléhá věkovému omezení). Užíváním Platformy berete na vědomí, že i
v případě neregistrovaného přístupu se na Vás vztahují veškerá ustanovení
těchto Podmínek, a to v rozsahu, v němž nejsou přímo vázána na
Uživatelský účet. Společnost Jídlo pod nos je tak například oprávněna, dle
vlastního uvážení, odepřít Vám možnost dalšího užívání Platformy i v rámci
neregistrovaného přístupu, a to zejména z důvodů, pro které by společnost Jídlo
pod nos přistoupila k ukončení Uživatelského účtu dle odst. 3.10. těchto Podmínek.
4.
RECENZE
4.1.
Prostřednictvím
Platformy máte možnost vyjádřit se k Produktům Partnera či poskytnutým
službám. Vaše recenze nesmí obsahovat rasistický, sexistický, urážlivý,
pomlouvačný nebo jinak nezákonný obsah a nesmí jinak porušovat práva třetích osob,
a to včetně práv duševního vlastnictví. V případě porušení těchto
základních pravidel si vyhrazujeme právo recenzi bez odkladu odstranit, či nezprocesovat její zobrazení. Stejně je společnost Jídlo
pod nos oprávněna postupovat při podezření z podvodného jednání, či propagaci
konkurence společnosti Jídlo pod nos.
4.2.
Napsat
recenzi Partnera je Vám umožněno ve chvíli, kdy na Platformě učiníte Objednávku
Produktu Partnera, a ta Vám byla doručena. Možnost napsat recenzi Partnera máte
poté jedenkrát na každou doručenou Objednávku.
4.3.
Udělovat
recenze Partnerům prostřednictvím Platformy Vám je umožněno ve chvíli, kdy jste
provedli v posledních pěti dnech Objednávku skrze Platformu; (ii) Objednávka Vám byla řádně doručena.
4.4.
Jste
oprávněni udělit Partnerovi recenzi vždy pouze jednou na jednu konkrétní
Objednávku.
4.5.
Společnost
Jídlo pod nos si také vyhrazuje automaticky mazat recenze po uplynutí jí
zvolené doby.
5.
ZAKÁZANÉ
ČINNOSTI
5.1.
V rámci
řádného provozu Platformy a zákazu zasahování do práv společnosti Jídlo pod nos
a Spolupracujících osob, berete na vědomí, že zejména následující činnosti budou
vždy považovány za zvlášť hrubé porušení těchto Podmínek:
5.1.1.
Platformu
je možné užívat pouze v rozsahu shora uvedené licence. Každý Uživatel je
povinen zdržet se neoprávněných zásahů do Platformy či systému, který realizuje
přenos z Platformy třetím osobám. Stejně tak je zakázáno vytvářet odvozená
díla z Platformy, uplatňovat zpětný postup, dekompilovat, rozebírat,
dešifrovat či se jiným způsobem pokoušet odvodit zdrojový kód Platformy, ani
jakékoli související technologie nebo její části. Dále je zakázáno užívání
Platformy k jakémukoli účelu v rozporu s platnými zákony nebo předpisy či
používat mechanismy (např. boty), které by mohly mít negativní vliv na provoz
Platformy.
5.1.2.
Je
zakázáno užívat či se pokoušet užívat Uživatelský účet jiného Uživatele, nebo
se snažit získat skrze Platformu osobní či platební údaje o jiných Uživatelích.
Stejně tak je zakázáno vytvářet více účtů pro jednoho Uživatele, či falešné
účty pro neexistující osoby, či bez vědomí těchto osob. Dále je zakázáno
vytvářen falešné Objednávky (kdy např. Uživatel Objednávku nezaplatí nebo není
přítomen v místě doručení nebo vyzvednutí za účelem převzetí Objednávky).
5.1.3.
Je
zakázáno na Platformě zveřejňovat jakýkoliv obsah, který porušuje práva
duševního vlastnictví, právo na soukromí, právo na publicitu, právo vztahující
se k obchodnímu tajemství nebo jakákoliv práva třetích stran;
5.1.4.
Bez
předchozího souhlasu společnosti Jídlo pod nos je zakázáno pokoušet se
shromažďovat, využívat či kopírovat informace získané v rámci Platformy.
Dále je zakázáno zveřejňování obsahu, který je nezákonný, obscénní, hanlivý,
výhružný, obtěžující, urážlivý, pomlouvačný, nenávistný nebo ponižující
jakoukoli jinou osobu nebo subjekt, který představuje kyberšikanu, zveřejňování
telefonních čísel, adres nebo jiných osobních údajů jakékoliv fyzické osoby,
zveřejňování adres na webové stránky třetích stran nebo jakýkoliv zdrojový kód,
zveřejňování sdělení nesouvisejících s užíváním Platformy.
5.1.5.
Je
zakázáno obtěžovat, vyhrožovat či jinak obtěžovat ostatní Uživatele Platformy,
či se zapojovat do chování, které omezuje ostatní Uživatele v užívání
Platformy.
Práva společnosti
Jídlo pod nos ve vztahu k Uživatelským účtům
5.2.
Společnost
Jídlo pod nos si vyhrazuje právo vyšetřovat a podniknout příslušné právní kroky
proti komukoli, kdo se dle jejího uvážení dopustí některé ze zakázaných
činností. V rámci toho je společnost Jídlo pod nos oprávněna prověřovat
veškerý obsah zveřejněný na Platformě a dle vlastního uvážení rozhodnout o jeho
odstranění.
5.3.
Společnost
Jídlo pod nos je nad rámec možnosti jednostranně pozastavit či ukončit kterýkoliv
Uživatelský účet, či dočasně omezit či zakázat další užívání Platformy,
oprávněna zrušit či pozastavit jakoukoliv Objednávku, pokud bude mít důvodně za
to, že dochází ze strany Uživatele k zakázanému jednání dle čl 5.
6.
PROPAGAČNÍ
AKCE, KREDITY A SLEVOVÉ POUKAZY
6.1.
Společnost
Jídlo pod nos a Spolupracující osoby jsou oprávněni příležitostně pořádat
propagační akce, v jejichž rámci registrovaní Uživatelé Platformy (tj. Uživatelé,
kteří si vytvořili Uživatelský účet) mohou získat kredity a slevové kódy na
Produkty, či cashback akce, apod. Užíváním Platformy
berete na vědomí a souhlasíte s tím, že tyto akce mohou být určeny pouze pro
část Uživatelů, a to zcela dle uvážení společnosti Jídlo pod nos. Slevové kódy,
kredity, a veškeré další propagační produkty (dále jen „Propagační produkty“)
mohou být užity pouze ke svému účelu a pouze těmito Podmínkami předvídaným
způsobem, či způsobem stanoveným v rámci dané propagační akce. Propagační
nabídky tak mohou být dostupné pouze pro určité Uživatele, a/nebo mohou být
omezeny na využití u určených Partnerů, na určité Produkty či v určitém
čase.
6.2.
Společnost
Jídlo pod nos může jednostranně stanovit podmínky pro poskytování, používání a
platnost Propagačních produktů., vždy však platí, že:
6.2.1.
Všechny
Propagační produkty lze použít pouze jednou.
6.2.2.
Uživatelé
mohou Propagační produkty použít pouze v rámci Platformy v souladu s
konkrétními podmínkami dané propagační kampaně nebo propagační akce.
6.2.3.
Propagační
produkty nikdy nelze vyměnit za hotovost, ledaže propagační akce výslovně stanoví
jinak.
6.2.4.
Společnost
Jídlo pod nos je oprávněna stanovit dobu platnosti Propagačních produktů. Po
uplynutí jejich doby platnosti budou Propagační produkty z vašeho Uživatelského
účtu odstraněny. Propagační produkty, jejichž platnost vypršela, již nelze
uplatnit a nelze je použít na žádnou Objednávku.
6.2.5.
Nevyužitím
slevového kódu v celé jeho výši přebývající výše slevového kódu propadá.
6.2.6.
Na
jednu Objednávku je možné užít pouze jeden slevový kód, není-li
v konkrétním případě stanoveno jinak.
6.2.7.
V případě
zneužití Propagačních produktů budou tyto zneplatněny. Uživatel je
v takovém případě povinen uhradit společnosti Jídlo pod nos částku, která
byla zneplatněnými kredity uhrazena, či uhradit částku rovnající se slevě dle
zneplatněného slevového kódu.
6.2.8.
Propagační
produkty nesmí být předmětem dalšího prodeje a jiného jednání spočívajícího v
poskytování nebo přijímání protiplnění třetími stranami, a to jakýmkoli
způsobem. Pokud společnost Jídlo pod nos získá oprávněné podezření na toto
jednání přistoupit k zneplatnění těchto Propagačních produktů a dále
postupovat dle těchto Podmínek.
6.2.9.
Při
zadávání Objednávek skrze Platformu nelze využít ani uplatnit slevové kódy,
dárkové poukázky ani kredity, které byly vydány přímo Partnerem, není-li
v konkrétním případě stanoveno jinak.
7.
PARTNEŘI,
JEJICH ZOBRAZOVÁNÍ A ŘAZENÍ NA PLATFORMĚ
7.1.
Partneři
jsou na společnosti Jídlo pod nos nezávislými, samostatnými, podnikatelskými
subjekty. Při Objednávkách na Platformě se má za to, že jste vůči Partnerům
v postavení spotřebitele.
7.2.
Prosím,
vezměte na vědomí, že Partneři nabízejí své Produkty pouze v určitých oblastech
doručování. Doručovací oblasti se u každého Partnera mohu lišit. Zadáním své
aktuální doručení adresy na Platformě se vám zobrazí Partneři, které Vám v
daném okamžiku zpřístupníme. Dodací oblast pro příslušené Partnery se může
rozšiřovat, zmenšovat nebo měnit v závislosti na různých podmínkách.
7.3.
Při
hledání Partnerů či Produktů na Platformě se výsledky hledání řadí zejména na
základě následujících kritérií: dle Vašeho zadání Produktu (např. druh jídla)
či zadání Partnera (např. druh restaurace), doba doručení, vzdálenost, otvírací
doba, hodnocení restaurace. Společnost Jídlo pod nos si vyhrazuje právo
zobrazovat pořadí Partnerů na Platformě i dle dalších kritérií, a to zcela dle
vlastního uvážení.
8.
OBJEDNÁVKY
Výběr
Produktů
8.1.
Po
zadání Vaší aktuálně požadované doručovací adresy, Vám budou zobrazeni Partneři
na základě kritérií výše uvedených.
8.2.
Poté,
co si zvolíte Partnera, můžete si vybrané Produkty zadat do košíku na Platformě.
Pokud Objednávka podléhá dalším omezením stanoveným Partnerem, či dalším
podmínkám vyplývajícím z právních předpisů, budete na to výslovně
upozorněni. Případné podmínky Partnera jsou součástí Zprostředkované smlouvy.
Objednávku můžete dokončit pouze, pokud jste přihlášeni ke svému Uživatelskému
účtu, či zadáte údaje vyžadované pro neregistrované Uživatele. Platforma Vás
následně provede procesem zadání Objednávky. Jste povinni v každém kroku
procesu Objednávky uvádět pravdivé a úplné informace a zadané informace před
dokončením procesu Objednávky zkontrolovat a potvrdit jejich správnost.
8.3.
Po
Vašem odeslání Objednávky Produktů či služeb již nelze od Objednávky odstoupit,
ani Objednávku zrušit, není-li v těchto Podmínkách uvedeno jinak.
8.4.
Objednávka
je dokončena potvrzením jejího přijetí ze strany společnosti Jídlo pod nos či Franchisanta.
8.5.
V rámci
Platformy máte možnost požádat Partnera o případnou úpravu Produktu. Partnerovi
budou takto Vámi zadané požadavky předány, ovšem společnost Jídlo pod nos či Franchisanti nijak neodpovídají za jejich vyřešení ze
strany Partnera. Společnost Jídlo pod nos či Franchisant
nemohou odpovídat za Objednávku, která nesplňuje Vaše zvláštní požadavky.
8.6.
Někteří
Partneři požadují Objednávku v jimi stanovené minimální výši. V takovém
případě budete na tuto skutečnost upozorněni nejpozději před dokončením Objednávky
na Platformě. Pokud Objednávka nesplňuje minimální požadovanou hodnotu, budete
mít možnost doplatit rozdíl, abyste splnili minimální hodnotu, nebo měli
možnost do Objednávky přidat další Produkty. Pouze Partner určuje výběr a ceny
svých Produktů dostupných na Platformě, a to podle vlastního uvážení. Partner
může také stanovit určitá omezení vaší Objednávky, například množstevní limity
a omezení velikosti Objednávky. Partner je odpovědný za to, že Vás bude
informovat o jakémkoli omezení týkajícím se dostupnosti jakýchkoli Produktů.
Souhlasíte s tím, že v případě dočasné nedostupnosti určitého Produktu Partner
vyřídí zbývající část Objednávky bez zahrnutí nedostupného Produktu do
Objednávky. Za Produkty, které jsou v době zadání Objednávky nedostupné,
nebudou účtovány žádné poplatky.
8.7.
Zrušit dokončenou
Objednávku lze pouze, před jejím přijetím ze strany Partnera, tedy před
uzavřením Zprostředkované smlouvy. Pokud si přejete zrušit dokončenou
Objednávku, kontaktujte nás co nejdříve.
8.8.
V návaznosti na
dokončení Objednávky bude uzavřena Zprostředkovaná smlouva přímo
s Partnerem, a to poté, co Partner Vaši Objednávku přijme. O uzavření
Zprostředkované smlouvy Vás budeme informovat notifikačním emailem, oznámením
v aplikaci, či jiným oznámením na Platformě. Partner není povinen Vaši
Objednávku přijmout. O takové skutečnosti Vás budeme informovat shora uvedenými
způsoby. Přijatá Objednávka bude obsahovat veškeré poplatky za doručení
Objednávky, balné, atd. Účetní doklad za nákup
Produktů Vám bude poskytnut přímo ze strany Partnera. Za služby poskytované
společností Jídlo pod nos či Franchisantem, Vám bude
vystaven doklad ze strany těchto subjektů.
8.9.
Pokud se rozhodnete
zrušit svou Objednávku po jejím přijetí, tedy po uzavření Zprostředkované
smlouvy, nevzniká Vám žádné právo na jakoukoliv kompenzaci, přičemž případné
nároky společnosti Jídlo pod nos či Spolupracujících osob tímto nejsou dotčeny.
Zároveň ztrácíte nárok na dodání zrušené Objednávky. Tímto není dotčeno Vaše
případné právo od Zprostředkované smlouvy odstoupit v případech, které
stanoví zákon a tyto Podmínky.
8.10.
Za účelem provedení
Zprostředkované smlouvy, budete kontaktován společností Jídlo pod nos či
některou ze Spolupracujících osob, a to prostřednictvím e-mailu, aplikace,
telefonního čísla, či jiným vhodným způsobem, a to v souladu s podmínkami
zpracování osobních údajů zveřejněných a volně dostupných na Platformě.
Uživatel je proto povinen do doby doručení Produktů očekávat kontaktování ze
strany Kurýra.
Doručení Objednávky
8.11.
Můžete zadat
Objednávku, která má být doručena co nejdříve, nebo si předem objednat určitou
dobu doručení Objednávky, pokud je tato možnosti v době zadání Objednávky na
Platformě k dispozici.
8.12.
Objednávka bude
společností Jídlo pod nos, či Franchisanta, doručena
prostřednictvím Kurýra na Vámi zadanou doručovací adresu. Odhadovaný čas
doručení Objednávky můžete sledovat na Platformě. Berte prosím na vědomí, že
skutečná doba doručení je závislá na množství faktorů (dopravní situace, počasí, atd.), které nelze ze strany společnosti Jídlo pod
nos či Franchisanta ovlivnit, ani zcela odhadnout.
Skutečná doba doručení se tedy od odhadovaného času může lišit.
8.13.
Pokud
zvolíte doručení Objednávky co nejdříve, musíte být přítomni na místě
potvrzeném v Objednávce
v době mezi zadáním Objednávky a obdržením Produktů uvedených v Objednávce.
8.14.
Pokud zvolíte doručení
Objednávky ve stanovenou dobu, musíte být přítomen na místě potvrzeném
v Objednávce alespoň deset minut před předpokládaným časem doručení až do
okamžiku doručení Produktů uvedených v Objednávce, abyste mohl Objednávku
převzít.
8.15.
Kurýr Vás bude
telefonicky kontaktovat při prvním pokusu o doručení Objednávky do místa
doručení, jakmile se bude nacházet v místě doručení. Pokud nebudete přítomni na
potvrzeném místě do tří minut od příjezdu Kurýra a zároveň nebude z Vaší
strany reagováno na první pokus o telefonický kontakt ze strany Kurýra, bude ze
strany Kurýra učiněn druhý pokus o telefonický kontakt. Pokud se Vás i při
tomto druhém pokusu nepodaří Kurýrovi kontaktovat, sdělí tuto skutečnost
společnosti Jídlo pod nos či Franchisantovi, přičemž
Vaše Objednávka poté může být společností Jídlo pod nos, Franchisantem
či Partnerem jednostranně zrušena. V takovém případě Vám bude účtována
plná cena Objednávky, jejíž doručení bylo zmařeno z Vaší strany, a to
včetně ceny za její dopravu.
8.16.
V případě zmaření
doručení předem uhrazené Objednávky, která byla zrušena bez náhrady, je
společnost Jídlo pod nos, Franchisant či Partner
oprávněn Vám naúčtovat plnou cenu příslušné Objednávky a započíst si ji vůči
již Vámi uhrazeným prostředkům.
8.17.
V případě zmaření
doručení předem neuhrazené Objednávky ze strany společnosti Jídlo pod nos, Franchisantem či Partnerem, která nebyla předem uhrazena,
představuje částka odpovídající plné ceně Objednávky pohledávku těchto
společností za Vámi. V návaznosti na to je společnost Jídlo pod nos, Franchisant či Partner oprávněn přijmout příslušná
opatření, která mohou zahrnovat zakázání možnosti platby v hotovosti Uživateli
nebo i zablokování účtu Uživatele na Platformě pro další Objednávky a
přistoupit k vymáhání vzniklých pohledávek.
Bezkontaktní doručení
8.18.
Pokud požádáte o
možnost bezkontaktního doručení Objednávky, tedy bez jejího osobního převzetí
od Kurýra, společnost Jídlo pod nos ani žádná ze Spolupracujících osob
neodpovídá za případné znehodnocení Produktů, či jejich krádež, ke které může
dojít po tomto doručení Objednávky Kurýrem.
Vyzvednutí Objednávky
v provozovně Partnera
8.19.
Pokud bude nabídnuta
možnost vytvoření Objednávky s vyzvednutím Produktů Partnera v jeho
provozovně, tedy bez jejího doručení, bude Vám oznámen čas, kdy si můžete
Objednávku vyzvednout, přičemž Partner uchová objednané Produkty po dobu 30
minut po čase oznámeném k vyzvednutí Objednávky. Tato povinnost Partnera
je omezena otevírací dobou konkrétní provozovny Partnera a Objednávka musí být
vyzvednuta před jejím koncem. Pokud Objednávku v takto uvedené době u
Partnera nepřevezmete, Partner není povinen Vám Objednávku poskytnout. V případě
zmaření předání Objednávky je společnost Jídlo pod nos, Franchisant
či Partner oprávněn ji zrušit bez náhrady. Ustanovení o pohledávkách, jejich
započtení či náhradě při zmaření doručení Objednávky se užijí obdobně. Partner je
oprávněn provést identifikaci Uživatele před předáním Objednávky.
8.20.
V případě Vašeho zpoždění
při vyzvednutí Objednávky nesete riziko zhoršení kvality či změny stavu Produktů.
V takovém případě nemáte nárok na vrácení peněz nebo výměnu Produktů. Berte
prosím na vědomí, že kontrolu Produktů při osobním vyzvednutí Objednávky je
nutné provést při jejich převzetí a případné stížnosti nahlásit Partnerovi před
opuštěním prostor jeho provozovny.
Doručování Produktů
podléhajících omezením
8.21.
V případě omezení
prodeje určitých výrobků vyplývajícím z právních předpisů (např. alkohol),
jejichž prodej je omezen v závislosti na věku, vyhrazují si společnost Jídlo
pod nos, či jakákoliv ze Spolupracujících osob, právo požádat Vás o
identifikaci platným dokladem totožnosti s Vaší fotografií, prokazující
zákonem požadovaný věk. Pokud nebudou z splněny podmínky z Vaší strany pro
převzetí Objednávky s těmito Produkty (např. nesplnění nedosažení zákonem
stanovené věkové hranice pro koupi Produktu věku, neplatné průkazy, či
odmítnutí jejich předložení), je společnost Jídlo pod nos, či Franchisant, oprávněn odmítnout předat Vám Objednávku a
Zprostředkovanou smlouvu jednostranně zrušit. V takovém případě má
společnost Jídlo pod nos či Franchisant právo Vám naúčtovat
dvojnásobný poplatek za doručovací služby (a případně další oprávněné náklady) jako
náhradu za vrácení daného Produktu zpět Partnerovi.
8.22.
Pokud ze zákona
vyplývají další omezení, budou tato omezení vždy u konkrétních Produktů uvedena
přímo na Platformě. V těchto případech si společnost Jídlo pod nos, Franchisanti či Partneři vyhrazují právo odmítnout doručení
těchto Produktů jakékoliv osobě, z důvodu dle jejich uvážení.
9. CENY A POPLATKY
9.1.
Veškeré ceny uváděné Partnery
na Platformě jsou uváděny v českých korunách. Veškeré ceny jsou uváděny včetně
daní. Cena Objednávky je uvedena po zaokrouhlení na celé koruny.
9.2.
Zálohy na zálohované
vratné obaly jsou automaticky připočítávány k ceně Produktů. Tyto obaly
můžete vrátit u Partnera, u kterého jste Produkty objednali, či na zákonem
stanovených místech. Cena za obaly je součástí kupní ceny Produktů.
Odesláním Objednávky souhlasíte s konečnou cenou, která se Vám
v posledním kroku Objednávky zobrazí, vč. všech případných poplatků
stanovených v souladu s těmito Podmínkami.
9.3.
Ceny Produktů určuje
výlučně Partner. Ceny uvedené na Platformě jsou platné v době zadání
Objednávky a mohou se v čase měnit.
9.4.
Ke každé Objednávce je
účtován poplatek za doručení Produktů, ledaže (i) na Platformě je uvedeno jinak
(např. doprava zdarma nad určitou, Partnerem stanovenou částku), (ii) jedná se o osobní odběr (je-li možný), nebo (iii) disponujete slevovým kódem, který řádně uplatníte.
9.5.
K celkové ceně Objednávky je automaticky připočten manipulační poplatek,
který pokrývá náklady na provoz Platformy, zákaznickou podporu a zpracování plateb.
Výše tohoto poplatku je Zákazníkovi zobrazena po celou dobu Objednávky
včetně její rekapitulace.
10. PLATBY
10.1. Na základě uzavřené Zprostředkované smlouvy mezi Vámi a Partnerem
máte povinnost (i) uhradit Partnerovi kupní cenu za Produkty (vč. obalů
Produktů, záloh na ně, atd.) a dále společnosti Jídlo
pod nos či Franchisantovi uhradit poplatek za doručení
Produktů, či případně další poplatky stanovené a Vámi odsouhlasené dle těchto
Podmínek, přičemž obě tyto povinnosti splníte prostřednictvím platebních metod dále
stanovených.
Způsoby platby
10.2.
Platforma umožňuje
následující možnosti splnění Vaší platební povinnosti za Produkty a služby
uvedené výše:
10.2.1. Bezhotovostně platební kartou předem prostřednictvím
zabezpečené internetové platební brány poskytované společností Comgate a.s., se sídlem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, IČO 27924505;
10.2.2. Hotově při převzetí;
10.2.3. Stravenkami (maximálně 5 ks na jednu Objednávku), je-li to
z povahy zakoupených Produktů možné;
10.2.4. Jiným způsobem dle aktuální nabídky na Platformě.
10.3.
Berete tímto závazně
na vědomí, že různí Prodejci mohou prostřednictvím Platformy používat různé
platební metody.
10.4.
Pokud zvolíte úhradu
Objednávky prostřednictvím platební karty, postupujte prosím dle instrukcí
uvedených v rámci příslušené internetové platební brány. Platforma využívá
služeb platební brány COMGATE, provozovanou společností Comgate
a.s., se sídlem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec
Králové, IČO 27924505. Pokud využijete možnost úhrady Objednávky touto
internetovou platební branou, jste povinni seznámit se i s jejími
obchodními podmínkami, jakožto samostatnou společností. Společnost Jídlo pod
nos či žádná ze Spolupracujících osob nenese žádnou odpovědnost za případnou
škodu vzniklou v důsledku užití této internetové platební brány. Zároveň
berete na vědomí, že společnost Jídlo pod nos ani Franchisant
nejsou povinni Vám zprostředkovat uzavření Zprostředkovávané smlouvy, či
Partner není povinen Vám Produkty dodat před úplným zaplacením ceny Objednávky.
Společnost Jídlo pod nos ani žádná ze Spolupracujících osob neukládá žádné
údaje o Vaší kreditní či debetní kartě. Na základě Vašeho souhlasu mohou být údaje
o vaší kartě a platbě uloženy u našeho poskytovatele (poskytovatelů) platebních
služeb pro budoucí Objednávky.
10.5.
Zvolíte-li si způsob
úhrady ceny Objednávky hotově při převzetí Produktů, považuje se tato cena za
zaplacenou v okamžiku předání příslušné částky Kurýrovi při převzetí Produktů.
Stravenky
10.6.
Berete na vědomí, že
stravenkami, resp. stravenkovou kartou, lze
objednávat pouze zákonem stanovené druhy Produktů a v případě volby této
metody platby se zavazuje pouze takto určené Produkty objednat. Zároveň berete
na vědomí, že Partner nemusí akceptovat Vašeho vydavatele listinných stravenek
a zavazujete se pro tyto případy uhradit Kurýrovi celou cenu Objednávky
v hotovosti oproti předání Objednávky.
Další platební metody
10.7.
Společnost Jídlo pod
nos má právo Vám kdykoliv na Platformě nabídnout další platební metody, či
platební metody uvedené v těchto Podmínkách kdykoliv zrušit, či dočasně
omezit.
Dobrovolné spropitné pro Kurýry
10.8.
Společnost Jídlo pod
nos či Franchisant nabízejí možnost poukázat Kurýrům
spropitné, přičemž při platbě předem vybírá toto spropitné na jejich účet.
Dobrovolné spropitné není příjmem společnosti Jídlo pod nos ani Franchisanta, ani Partnera a ani se nejedná o úhradu ceny
za Objednávku. Veškeré spropitné náleží výhradně Kurýrům a jeho poskytnutí
z Vaší strany je naprosto dobrovolné.
11. ODSTOUPENÍ OD ZPROSTŘEDKOVANÉ SMLOUVY
11.1.
Pokud jste
spotřebitelem – fyzickou osobou, užívající Platformu mimo svou podnikatelskou
činnost, máte ze zákona právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy, ledaže je
níže stanoveno jinak, a to zejména s ohledem na charakter Produktů.
11.2.
Odstoupit od
Zprostředkované smlouvy můžete do 14 dnů ode dne dodání Produktů na základě
Objednávky, a to bez uvedení důvodu. Odstoupení od Zprostředkované smlouvy je
nutné v této lhůtě oznámit společnosti Jídlo pod nos, či příslušnému Franchisantovi (vždy dle toho, který subjekt zprostředkoval
uzavření Zprostředkované smlouvy, které je oprávněn toto odstoupení přijmout a
předat Partnerovi), či oznámením adresovaným přímo Partnerovi, a to vždy
doručeným buďto v listinné podobě, či emailem na adresu shora uvedených
subjektů (dle kontaktních údajů zveřejněných na Platformě ke dni odstoupení),
či jiným jednoznačným způsobem.
11.3.
K odstoupení od
Zprostředkované smlouvy postačí jakékoliv jednoznačné prohlášení z Vaší
strany vůči shora uvedeným subjektům. K odstoupení můžete využít i níže uvedený
vzorový formulář:
11.4.
→ Ke stažení: Formulář
pro odstoupení od Zprostředkované smlouvy
11.5.
V případě
odstoupení od Zprostředkované smlouvy Vám budou vráceny veškeré platby, včetně
poplatku za doručení, a to nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení Vašeho
odstoupení. Nejsme však povinni vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než
Partner obdrží z Vaší strany vrácené Produkty, nebo než prokážete, že jste
Produkty odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve. Upozorňujeme, že poplatek
za doručení (poplatek za službu a další případné poplatky za doručení)
nebude vrácen v případě částečného odstoupení od Zprostředkované smlouvy.
11.6.
V případě
odstoupení od Zprostředkované smlouvy můžete předat Produkty ihned Kurýrovi
při jejich doručení, či zaslat Produkty na své náklady na adresu provozovny Partnera,
a to na adresu dle kontaktních údajů Partnera uvedených na Platformě. Produkty
jste povinni takto odeslat ve lhůtě 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od Zprostředkované
smlouvy. Lhůta pro odstoupení od Zprostředkované smlouvy se považuje za
zachovanou, pokud Produkty Partnerovi odešlete před jejím uplynutím.
11.7.
V případě
jakýchkoliv dotazů či nejasností ohledně odstoupení od Zprostředkované smlouvy,
neváhejte prosím kontaktovat naši zákaznickou podporu, a to buďto telefonicky
či emailem, dle kontaktů uvedených níže.
11.8.
Pro vrácení peněz
použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původním nákupu
vaší Objednávky, pokud se s Vámi výslovně nedohodneme jinak (např.
v případě platby Objednávky v hotovosti, zasíláme standardně peněžní
prostředky na Vámi uvedený účet, přičemž uvedením jeho identifikace
v rámci odstoupení od Zprostředkované smlouvy máme za to, že s tímto
souhlasíte).
11.9.
Upozorňujeme, že pokud
jste za Objednávku (či její část) zaplatili kredity či využili slevové kódy,
vrátíme Vám v případě úhrady celé Objednávky kredity pouze kredity,
v případě částečné úhrady kredity a peněžními prostředky, Vám vrátíme
kredity a uhrazené peněžní prostředky dle původního poměru a při užití
slevového kódu Vám vrátíme uhrazené peněžní prostředky či kredity dle Vámi vynaložené
výše, přičemž nárok na časově limitovanou slevu, která v mezidobí
vypršela, Vám znovu nevzniká.
11.10. Právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy Vám nevzniká,
ani pokud jste spotřebitel, v případech stanovených dle ustanovení § 1837
zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, tedy zejména (nikoliv však výlučně),
pokud se jedná o Produkty, které podléhají rychlé zkáze, nebo Produkty s
krátkou dobou spotřeby, jakož i Produkty, které byly po dodání vzhledem ke své
povaze nenávratně smíseny s jiným zbožím či Produkty vyrobené podle Vašich
požadavků nebo jasně personalizované. Dále Vám nevzniká právo odstoupit
od Zprostředkované smlouvy např. týká-li se Objednávka Produktů, které byly
dodány v uzavřeném obalu, a byly vyňaty z obalu a z hygienických důvodů je není
možné vrátit. Také nevniká právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy, kdy
Objednávkou byla dodávka novin, periodik nebo časopisů, jakož i o dodávka
zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud jste porušili
jejich obal.
12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
12.1.
S Vašimi osobními
údaji bude vždy nakládáno v souladu s našimi zásadami ochrany osobních
údajů, jejichž úplné znění je zveřejněno a k Vaší dispozici na Platformě.
13. PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ
13.1.
Společnost Jídlo pod
nos je vlastníkem veškerého obsahu a software tvořící Platformu, vyjma obsahu
přidaného Partnery a Franchisanty. Společnost Jídlo
pod nos vlastní a je oprávněna z veškerých práv duševního vlastnictví
vztahující se k Platformě, službám poskytovaným v souvislosti s Platformou
a související dokumentaci, a to jako celku, i všem jejím částem
13.2.
Společnost Jídlo pod
nos je tedy zejména, nikoliv však výlučně, vlastníkem veškerých autorských,
práv průmyslového vlastnictví a souvisejících práv (např. práv
k databázím, fotografiím, patentů a užitných vzorů, ochranným známkám,
obchodním značkám, know-how, obchodního tajemství, a jakékoliv jiné formy
registrovaných i neregistrovaných práv i neregistrovaných práv duševního
vlastnictví a práv s ním souvisejícím), či je z těchto práv
oprávněna.
13.3.
Tyto Podmínky
poskytování služeb neposkytují Uživateli žádná práva duševního vlastnictví k Platformě
ani jiným právům společnosti Jídlo pod nos ani žádné ze Spolupracujících osob.
Pokud konkrétní práva Uživatelů nevyplývají z přímo použitelných právních
předpisů, z těchto Podmínek či z ujednání smluvních stran, platí, že
tato práva jsou výlučně vyhrazena společnosti Jídlo pod nos či Spolupracujícím
osobám, které poskytly společnosti Jídlo pod nos licenci k užití obsahu na
Platformě. Zavazujete se tak zejména zdržet jakéhokoliv kopírování, reprodukcí,
zveřejňování či upravování obsahu uvedeného na Platformě.
13.4.
Uživatel poskytnutím
jakéhokoliv obsahu na Platformu, uděluje společnosti Jídlo pod nos neomezenou,
bezplatnou, celosvětovou, sublicencovatelnou a
převoditelnou licenci k veškerému, jím poskytnutému, obsahu. Společnost Jídlo
pod nos je tak zejména oprávněna bezplatně používat, upravovat, reprodukovat,
distribuovat, rozšiřovat i šířit obsah poskytnuté Uživatelem na Platformu. Takový
obsah může zahrnovat zejména fotografie, informace, zpětnou vazbu, návrhy,
texty a další materiály, které jsou nahrány, zveřejněny nebo jinak předány společnosti
Jídlo pod nos ze strany Uživatele v souvislosti s Platformou.
13.5.
Dále se zavazujete, že
na Platformě nebude z Vaší strany zveřejněn jakýkoliv obsah, který by
porušoval práva duševního vlastnictví třetí strany.
14. VLASTNICTVÍ PLATFORMY A ODPOVĚDNOST ZA VADY
14.1.
Výlučným vlastníkem Platformy
je společnost Jídlo pod nos. Jak je uvedeno výše, účelem Platformy je propojit
Vás, jakožto Uživatele, s Partnery, jakožto samostatnými subjekty
nabízejícími své Produkty na Platformě. Společnost Jídlo pod nos je oprávněna
nakládat s Platformou dle svého uvážení, a to zcela bez omezení.
Společnost Jídlo pod nost neustále Platformu rozvíjí
a je oprávněna ji měnit, včetně zobrazení, obsahu, vlastností, Produktů a
Partnerů spolupracujících v rámci Platformy.
14.2.
Nesete veškerou
odpovědnost a náklady za veškerá zařízení nebo vybavení (např. telefonu, počítače, apod.) a připojení nezbytného pro přístup k Platformě.
14.3.
Společnost Jídlo pod
nos neodpovídá za informace zveřejňované ze strany dalších Uživatelů či
Partnerů. Z tohoto důvodu nemůže zajistit, že se při užívání Platformy
nesetkáte s urážlivým, škodlivým či nepravdivým obsahem, který byl
zveřejněn ze strany dalších Uživatelů či případně Partnerů. Platforma může
obsahovat odkazy na jiné webové stránky, aplikace nebo reklamy třetích stran.
Případné využití těchto odkazů, aplikací, či reklam provádíte výlučně na
vlastní odpovědnost. Společnost Jídlo
pod nos si dále zejména vyhrazuje právo na příležitostná přerušení provozu
Platformy z důvodu prací na její údržbě, výpadkům způsobeným vyšší mocí, apod. Společnost Jídlo pod nos prohlašuje, že naprosto
bezpečný a nepřerušený provoz Platformy bez možnosti virů a vad stránek nelze
z její strany při provozu Platformy zaručit ani takové záruky neposkytuje
a vylučuje veškerou svou případnou odpovědnost za takto případně vzniklé škody
způsobené Vaším užíváním Platformy. Společnost Jídlo pod nos Vám neposkytuje
žádné záruky ohledně spolehlivosti, přístupnosti a veškerého dalšího fungování Platformy,
jejíž provoz je oprávněna kdykoliv ukončit, a to i bez jakéhokoliv předchozího
upozornění. Nevyužívejte Platformu jako prostředek zálohování svých dat.
Společnost Jídlo pod nos nenese žádnou odpovědnost za škodu způsobenou užíváním
Platfromy, ledaže tyto Podmínky stanoví jinak.
14.4.
Za veškerý obsah zveřejněný
na Platformě ze strany Partnerů a Franchisantů odpovídají
výlučně Partneři a Franchisanti, kteří jej
zveřejnili. Společnost Jídlo pod nos tak nenese a nemůže nést jakoukoliv
odpovědnost za případně neúplné či nepravdivé informace, pokud tyto byly uveřejněny
ze strany Partnerů, či odpovědnost za případnou škodu vzniklou v důsledku
jakéhokoliv pochybení Partnera.
14.5.
S ohledem na
charakter Produktů nabízených na Platformě je zřejmé, že tyto Produkty mohou
obsahovat alergeny. I veškeré tyto informace o alergenech (jsou-
li uvedeny na Platformě) jsou zcela
poskytovány ze strany Partnera. Ten také výlučně odpovídá za jejich úplnost a
správnost. Pokud jste si vědomi svých alergických či dietních omezení,
kontaktuje prosím napřímo Partnera dle jeho kontaktních informací zveřejněných
na Platformě, či zavolejte na naši zákaznickou linku, která se pokusí získat od
Partnera Vámi vyžádané informace. V zájmu Vaší bezpečnosti a prevence
doporučujeme takto postupovat v každém případě, pokud máte i byť podezření
na potravinové alergie.
14.6.
Těmito Podmínkami není
nijak dotčena případná odpovědnost Partnera za jakoukoliv újmu na zdraví
vzniklou v důsledku jeho hrubé nedbalosti či úmyslného jednání.
14.7.
Zadáváním Objednávek
skrze Platformu se nestáváte účastníkem věrnostních a dalších programů
Partnerů.
15. PROHLÁŠENÍ O ODPOVĚDNOSTI A ZÁRUKY
15.1.
Partner, jakožto
samostatný podnikatel, nese výlučnou odpovědnost za kvalitu, bezvadnost a
bezpečnost jím na Platformě nabízených Produktů. V rámci našeho
zákaznického servisu se v případě vad či jiných nedostatků (např.
v kvalitě Produktů), můžete obrátit na zákaznickou linku společnosti Jídlo
pod nos či příslušného Franchisanta, přičemž
příslušní zaměstnanci se s Vámi pokusí nalézt vhodné řešení nastalé
situace s Partnerem. Tímto není nijak dotčena skutečnost, že veškerá
případná práva z vadného plnění Produktů Vám vznikají přímo a pouze vůči
Partnerovi.
15.2.
Pokud máte výhrady
vůči Produktům, jejichž doba spotřeby je velmi omezena, je vhodné tyto výhrady oznámit
co nejdříve nám nebo Partnerovi a nejlépe zároveň přiložit případnou
dokumentaci (např. ve formě fotografie).
15.3.
Partner odpovídá za
to, že při předání se na Produktech nevyskytují žádné vady, zejména tedy, že
Produkty odpovídají obvyklé kvalitě, uvedenému popisu, druhu a množství a dále
funkčnosti a bezpečnosti standardům srovnatelného zboží, přičemž jsou způsobilé
svému obvyklému účelu.
15.4.
Práva a povinnosti
mezi Prodejcem a Vámi ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména příslušnými
ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele.
15.5.
Pokud se vada projeví
do jednoho roku od převzetí Produktu, má se za to, že Produkt byl vadný již při
převzetí, pokud to nevylučuje povaha Produktu nebo vady. Partner odpovídá za
vady vzniklé do 24 měsíců od převzetí Produktu.
15.6.
Pokud se na Produktech
ve shora uvedené lhůtě vyskytnou vady, jste oprávněni od Partnera požadovat
odstranění těchto vad, jde-li o odstranitelnou vadu. Pokud se vada vyskytne
opakovaně, tj. alespoň dvakrát a více, jste (nad rámec práva opětovně požadovat
odstranění vady), oprávněni požadovat výměnu věci za novou, odstoupení od
Zprostředkované smlouvy s vrácením celé výše kupní ceny, či přiměřenou
slevu, a to dle volby dle Vašeho uvážení. Pokud vadu nelze odstranit, jste
oprávněni požadovat výměnu věci za novou, odstoupit od Zprostředkované smlouvy
s vrácením celé výše kupní ceny, či přiměřenou slevu. Tato práva jsou garantována
nad rámec zákonné úpravy. V případě, že by pro Vás, jakožto spotřebitele,
byla zákonná úprava výhodnější, nejsou tímto odstavcem takto výhodnější práva jakkoliv dotčena.
15.7.
Práva z vadného plnění
Vám nevznikají, pokud jste před převzetím Produktů věděli, že Produkty jsou
vadné, nebo pokud jste vadu Produktu způsobili.
15.8.
V případě výskytu vady
na Produktu je třeba zahájit reklamační řízení u příslušného Partnera, a to dle
kontaktních údajů Partnera uvedených na Platformě. Zároveň je vhodné uvést
v čem má vada spočívat, své kontaktní údaje a preferovaný způsob vyřízení
věci. Dále je vždy nutné prokázat koupi Produktu u Partnera (např. účtenkou,
výpisem z karty, apod.).
15.9.
Partner je povinen
vyřídit reklamaci, včetně případného odstranění vady, nejpozději do 30 dnů od
jejího uplatnění. Po uplynutí lhůty dle předchozí věty můžete od Zprostředkované
smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
15.10. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění se prodlužuje o
dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení, resp. do doby, kdy jste byli
vyzváni k vyzvednutí věci. V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu
nákladů vynaložených v přímé souvislosti s uplatněním reklamace.
15.11. Pokud máte výhrady k službám souvisejícím
s doručením Objednávek, našimi dalšími službami, fungováním Platformy,
jednáním Kurýrů, apod. obraťte se prosím na naši
zákaznickou podporu na kontaktech níže uvedených.
16. ROZHODNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ
16.1.
Veškeré právní vztahy
vznikající v souvislosti s Platformou se řídí právním řádem České
republiky, a to i pokud byl přístup k Platformě realizován v další
zemi.
16.2.
Pokud jste
spotřebitel, je k mimosoudnímu řešení sporů dána příslušnost České obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,
internetová adresa: http://www.coi.cz.
17. POSTOUPENÍ POHLEDÁVEK
17.1.
Společnost Jídlo pod
nos je oprávněna postoupit, jako celek či zčásti, svá práva a závazky plynoucí
z těchto Podmínek případnému právnímu nástupci bez předchozího souhlasu
Uživatele.
17.2.
Uživatel není oprávněn
postoupit, jako celek či zčásti, jakákoli svá práva a závazky plynoucí z těchto
Podmínek, užívání Platformy, či služeb poskytovaných ze strany společnosti Jídlo
pod nos či Spolupracujících osob.
18. KONTAKTNÍ INFORMACE A ZÁKAZNICKÁ PODPORA
18.1.
V případě Vašich
dotazů, připomínek či stížností ohledně našich služeb, Platformy či těchto
podmínek, neváhejte nás kontaktovat na lince zákaznické podpory. Kontaktní
údaje místně příslušného zákaznického servisu jsou zveřejněny na Platformě.
18.2.
Pokud si přejete
kontaktovat přímo Partnery, jejich aktuální kontaktní údaje jsou vždy
zveřejněny na Platformě. Pokud byste tyto údaje nemohli nalézt, obraťte se
prosím na naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi potřebné informace poskytneme.
19. PLATNOST A ÚČINNOST PODMÍNEK
19.1.
Tyto Podmínky
poskytování služeb mohou být ze strany společnosti Jídlo pod nos jednostranně
měněny či upravovány. Aktuální znění Podmínek je vždy dostupné na Platformě.
Společnost Jídlo pod nos Vás bude informovat o případné změně Podmínek, abyste
se s jejich novým zněním mohli seznámit.
19.2.
Tyto Podmínky
nabývají účinnosti dne 01.04.2025