Všeobecné obchodní podmínky

 

1.  DEFINICE POJMŮ

 

Níže uvedené všeobecné podmínky společnosti Food time s.r.o., IČO 17418038, se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4 (dále jen „Jídlo pod nos“) upravují podmínky užívání Platformy, jak je definována níže, a právní vztahy z těchto jednání vyplývající (dále jen „Podmínky“). Podmínky se uplatní při poskytování služeb jak ze strany společnosti Jídlo pod nos, tak i v případě poskytování služeb ze strany Franchisantů, Partnerů a dalších subjektů v rámci Platformy.

 

1.1.  Franchisant“ je osoba, která uzavřela se společností Jídlo pod nos smlouvu o franchise, přičemž na základě této smlouvy je oprávněna poskytovat své služby na Platformě, a to jakožto nezávislý a samostatný podnikatel dle místní příslušnosti vyhodnocené Platformou v návaznosti na zadání adresy Klienta či Partnera. V případě uzavírání Zprostředkované smlouvy mezi Vámi a Partnerem Franchisanta je zprostředkovatelem sám Franchisant. V takovém případě práva a povinnosti vznikají pouze mezi Vámi a Franchisantem,

 

1.2.  "Kurýr” je nezávislý subjekt, který uzavřel dohodu o partnerství se společností Jídlo pod nos či Franchisantem a který je fyzickou nebo právnickou osobou nebo jejím zástupcem, který provádí doručovací služby v souvislosti se Zprostředkovanou smlouvou dle Platformy, případně zaměstnanec či osoba v obdobném poměru k těmto subjektům, vykonávající shora uvedené služby.

 

1.3.  Partner” je restaurace, nebo jiný partner poskytující služby a který se společností Jídlo pod nos či Franchisantem uzavřel dohodu o partnerství, nebo jejich zástupce, a který nabízí své Produkty či jiné služby k prodeji prostřednictvím Platformy. Pokud není uvedeno jinak, jsou všichni Partneři podnikateli ve smyslu příslušných ustanovení o ochraně spotřebitele.

 

1.4.  Spolupracující osoby“ jsou shora uvedené subjekty spolupracující s Jídlo pod nos, tedy Franchisant, Kurýr, či Partner.

 

1.5.  Produkty“ jsou zbožím (zejména hotové pokrmy) nabízené na Platformě Partnery. Partner je také přímo odpovědný za dodržení veškerých právních předpisů souvisejících s jím nabízenými Produkty, včetně uveřejňování všech právními předpisy stanovených informací na Platformě a jejich pravdivosti.

 

1.6.  Zprostředkovaná smlouva” je smlouva, jejímž předmětem je koupě Produktů Partnera uvedených v Objednávce a doručení těchto Produktů ze strany Jídlo pod nos či Franchisanta, a to prostřednictvím Kurýrů. Zprostředkovaná smlouva představuje závaznou dohodu mezi Partnerem a Uživatelem a dalšími, služby poskytujícími subjekty.

 

1.7.  „Objednávkou“ se rozumí uzavření Zprostředkovávané smlouvy s Partnerem skrze Platformu.

 

1.8.  Platforma” je naše softwarové řešení, dostupné skrze webové stránky (dále jen „Web Jídlo pod nos“) či mobilní aplikaci (dále jen „Aplikace Jídlo pod nos“), přes které Vás propojíme a zprostředkujeme Vám možnost uzavření Zprostředkovávané smlouvy s Partnery. Při tvorbě Objednávky skrze Platformu je Jídlo pod nost či Franchisant zprostředkovatelem mezi Vámi a Partnerem, aby Vám usnadnil uzavření Zprostředkované smlouvy.

 

1.9.  „Duševní vlastnictví“ představuje zejména souhrn všech práv, ať ji majetkových či osobnostních, kterými disponuje Jídlo pod nos k registrovaným nebo neregistrovaným ochranným známkám v jeho vlastnictví, software (včetně Platformy), autorským právům, know-how, obchodnímu tajemství, obchodnímu jménu a veškerým obdobným právům.

 

1.10.  Vy“ či „Vámi“ a „Uživateli“ se rozumí fyzické osoby, které používají Platformu jakožto zákazníci a/nebo na Platformě činí Objednávky, bez ohledu na skutečnost, zda užívají Platformu skrze Uživatelský účet či v rámci neregistrovaného přístupu. Platformu jsou oprávněny užívat pouze plnoleté a plně svéprávné fyzické osoby. V případě, že jste nedosáhli zletilosti, jste před prvním užitím Platformy povinni získat předchozí souhlas svých zákonných zástupců s užíváním Platformy. Dalším užíváním Platformy se souhlasem Vašich zákonných zástupců potvrzujete, že Vy i Vaši zákonní zástupci souhlasíte s těmito Podmínkami. Vaši zákonní zástupci prohlašují, že přebírají plnou odpovědnost za Vaše jednání a odpovědnost za úhradu veškerých poplatků spojených s používáním Platformy a/nebo nákupem Produktů a/nebo doručovacích služeb prostřednictvím Platformy. Nezískáte-li souhlas Vašich zákonných zástupců, či bude-li jejich souhlas odvolán, jste povinni zdržet se dalšího užívání Platformy.

 

1.11.  „Uživatelským účtem“ se rozumí Váš individuální uživatelský účet, který jste si vytvořili pro používání Platformy.

 

2.  SMLUVNÍ VZTAHY A ROLE PLATFORMY

 

2.1.  Přístup a používání Platformy je bezplatné. Nesete však náklady vzniklé Vám v souvislosti s realizací přístupu a používání Platformy (tj. internetové připojení aj.).

 

2.2.  Jídlo pod nos poskytuje a zajišťuje provoz Platformy spojující Vás, jakožto Uživatele s Partnery a Kurýry. Tato Platforma Vám tak umožňuje provádět Objednávky Produktů Partnerů a jejich případné doručení ze strany Jídlo pod nos či Franchisantů, a to prostřednictvím Kurýrů. Společnost Jídlo pod nos není restaurací ani podnikem zabývajícím se přípravou jídel.

 

2.3.  Veškeré konkrétní informace o svých Produktech poskytuje výhradně Partner, který také výhradně odpovídá za jejich úplnost a správnost. Pokud máte jakákoliv alergická či jiná dietní omezení nebo si z jiného důvodu přejete získat podrobnější informace o Produktech Partnera, je nejvhodnější obrátit se na příslušného Partnera. Zároveň je možné se obrátit na zákaznickou podporu společnosti Jídlo pod nos, která může kontaktovat Partnera s Vašimi dotazy. Tímto však není dotčena odpovědnost Partnera za poskytování přesných, aktuálních a zákonem požadovaných informací o Produktech, včetně poskytování informací o platných cenách, či uvádění ceny za jednotku, je-li to vyžadováno.

 

2.4.  Za obsah nabídky, pravdivost údajů a jejich soulady se zákony České republiky a platnými vyhláškami v rámci dané lokalitě odpovídá výhradně Partner nebo Franchisant, který službu v dané oblasti provozuje. Společnost Jídlo pod nos (Food Time s.r.o.) nenese odpovědnost za legálnost či morálnost nabízených produktů, které jsou do nabídky vkládány těmito subjekty samostatně.

 

2.5.  Založením účtu, či užíváním Platformy skrze neregistrovaný přístup, Vám Jídlo pod nos uděluje omezené, nevýhradní, nepřevoditelné a nesublicencovatelné právo používat Platformu v její podobě aktuální ke dni jejímu užívání, a to jen a pouze pro účely uvedené v těchto Podmínkách. Společnost Jídlo pod nos je oprávněna obsah takto udělené licence měnit či licenci zcela odvolat.

 

2.6  Licence udělená pro Aplikaci Jídlo pod nos pro iOS, která je dostupná pouze z Apple App Store (dále jen „App Store") je dále omezena k užívání této licence výhradně na produktech značky Apple, které oprávněně užíváte, a to i v souladu s pravidly uvedenými v podmínkách užívání služby App Store.

 

2.7.  Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že dostupnost Platformy může záviset na třetích stranách, od které jste obdrželi licenci na aplikaci, např. App Store pokud užíváte Aplikaci Jídlo pod nos pro iOS.

 

2.8.  Podmínky poskytování služeb platí pouze pro nás, Spolupracující osoby a Vás, jakožto Uživatele, nikoli pro společnost Apple Inc. či její dceřiné společnosti (dále jen „Apple“). Společnost Apple není nijak odpovědná za fungování Aplikace Jídlo pod nos ani za její obsah. Pokud není stanoveno jinak, za Platformu dostupnou skrze Web Jídlo pod nos či Aplikaci Jídlo pod nos, tedy její obsah, údržbu, služby podpory a záruku na ni a řešení jakýchkoli nároků s ní souvisejících (např. odpovědnost za výrobek, dodržování právních předpisů nebo porušení duševního vlastnictví) je odpovědná výhradně společnost Jídlo pod nos, či některá ze Spolupracujících osob, nikdy však obchod App Store. K užívání Platformy, je nutný přístup k internetu, přičemž vyslovuje souhlas s tím, že budete platit veškeré poplatky spojené s tímto přístupem. Rovněž souhlasíte s tím, že zaplatíte veškeré případné poplatky (pokud existují) účtované obchodem App Store v souvislosti s Platformou. Souhlasíte s tím, že při používání Platformy budete dodržovat všechny platné smluvní podmínky třetích stran (např. podmínky a zásady App Store), a Vaše licence k používání Platformy bude podmíněna jejich dodržováním.

 

2.9.  Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že každý obchod s aplikacemi, např. App Store, pokud jste získali Aplikaci Jídlo pod nos pro iOS, je třetí stranou, která má právo vymáhat dodržování práv a povinností dle těchto Podmínek.

 

2.10.  Společnost Apple není odpovědná za jakékoli šetření, vypořádání nebo vyrovnání jakéhokoli nároku vzniklého v důsledku skutečnosti, že by Aplikace Jídlo pod nos pro iOS či Vaše užívání této aplikace vedlo k porušování práv duševního vlastnictví třetí strany.

 

2.11.  Uživatel prohlašuje a zaručuje se, že (i) se nenachází v zemi, pro kterou platí sankce vlády Spojených států či kterou vláda Spojených států označila za zemi „podporující terorismus“, a že (ii) není uveden na žádném seznamu osob sestavených vládou Spojených států, pro které platí zákaz či omezení.

 

2.12.  Užíváním Aplikace Jídlo pod nos souhlasíte s tím, že Aplikace Jídlo pod nos Vám může zasílat push-notifikace. Nastavení push-notifikací můžete změnit v Aplikaci.

 

2.13.  Užíváním Platformy také vyjadřujete souhlas s tím, že ji nebudete komerčně využívat bez předem uděleného výslovného souhlasu společnosti Jídlo pod nos. Mezi Vámi, Jídlo pod nos ani žádnou ze Spolupracujících osob nevzniká na základě užívání Platformy žádný vztah společného podniku, partnerství, zaměstnaneckého poměru nebo zastoupení.

 

2.14.  Zavazujete se užívat Platformu v souladu s těmito Podmínkami a veškerými platnými pravidly a předpisy, včetně pravidel a předpisů týkajících se prodeje alkoholu, tabákových výrobků, léků a dalších produktů, jejichž prodej je omezen v závislosti na věku. Zároveň se zavazujete při používání Platformy dodržovat příslušné smluvní podmínky zainteresovaných třetích stran.

 

3.  UŽIVATELSKÝ ÚČET A NEREGISTROVANÝ PŘÍSTUP

 

Vytvoření účtu

 

3.1.  K užívání Platformy si můžete vytvořit vlastní Uživatelský účet, a to dle pokynů v Platformě uvedených, kdy budete požádáni zejména o uvedení jména a příjmení, adresy, emailové adresy, Vašeho telefonního čísla a také vyzváni k vytvoření vlastního a jedinečného hesla. Uživatelský účet je nepřenosný a smí jej užívat pouze osoba, která jej vytvořila. Jste také povinni zajistit, aby veškeré Vaše přihlašovací údaje zůstaly důvěrné a byly užívány způsobem, který není přístupný třetím osobám. Zároveň platí, že každý Uživatel může mít pouze jeden Uživatelský účet.

 

3.2.  Pokud disponujete účtem, který lze provázat s Platformou, např. účtem Apple ID, Google účet, apod. máte možnost vytvořit si Uživatelský účet Platformy pomocí přihlašovacích údajů v něm uvedených.

 

3.3.  Pokud máte podezření, že se Vaše přihlašovací údaje dostaly do dispoziční sféry třetí osoby, jste povinni, bez prodlení změnit své přihlašovací heslo a zároveň o této skutečnosti informovat společnost Jídlo pod nos. Každý Uživatel je odpovědný za veškeré používání Platformy a za veškerou činnost uskutečněnou pod Uživatelským účtem Uživatele.

 

3.4.  Máte povinnost udržovat veškeré své údaje v Uživatelském účtu aktualizované (např. adresu, telefonní číslo). Pokud se vyskytnou potíže v důsledku neaktualizovaných či neúplných údajů, které budou mít původ na Vaší straně, nenese společnost Jídlo pod nos ani Spolupracující osoby žádnou odpovědnost za případné komplikace spojené s vyřízením Objednávky. Každý Uživatel se tedy zavazuje udržovat veškeré povinné údaje Uživatelského účtu v aktualizované, úplné a pravdivé podobě.

 

3.5.  Společnost Jídlo pod nos neukládá informace o vašem platebním nástroji. Tuto možnost umožňuje poskytovatel platebních služeb, jehož služeb společnost Jídlo pod nos užívá.

 

3.6.  Vytvořením Uživatelského účtu udělujete společnosti Jídlo pod nos souhlas se zasílám newsletterů, obchodních sdělení apod. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

 

Vymazání účtu

 

3.7.  Pokud si budete přát, můžete svůj Uživatelský účet a veškeré informace v něm uvedené kdykoliv vymazat. V takovém případě bude Uživatelský účet vymazán po uplynutí 30 dnů ode dne žádosti o výmaz, ledaže se v této lhůtě do Uživatelského účtu znovu přihlásíte. V takovém případě se proces výmazu Uživatelského účtu přeruší a pro jeho výmaz bude nutné opět požádat o jeho výmaz.

 

Pozastavení či ukončení účtu ze strany společnosti Jídlo pod nos

 

3.8.  Společnost Jídlo pod nos je oprávněna jednostranně pozastavit či ukončit Váš Uživatelský účet, či dočasně omezit či zakázat další užívání Platformy.

 

3.9.  K pozastavení Vašeho Uživatelského účtu či dočasného omezení užívání Platformy společnost Jídlo pod nos přistoupí, pokud bude mít za to, že:

 

3.9.1.  Váš Uživatelský účet používá někdo jiný než Vy; nebo

3.9.2.  jste se zapojili do jakékoli činnosti nebo chování, které je v rozporu s těmito Podmínkami, našimi zásadami a pokyny, nebo jste se zapojili do činnosti nebo chování, které podle našeho uvážení považujeme za zneužití Platformy nebo je v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.

 

3.10.  K ukončení Vašeho Uživatelského účtu či zákazu užívání Platformy společnost Jídlo pod nos přistoupí, pokud bude mít za to, že:

 

3.10.1.  Dopustíte se jednání dle ustanovení výše, a to opakovaně či v zásadní intenzitě, přičemž za takové jednání se zejména považují zakázané činnosti dle čl. 5 těchto Podmínek; nebo

3.10.2.  Pokud Uživatel zadá falešnou Objednávku (např. nezaplatí nebo není přítomen v místě doručení nebo vyzvednutí za účelem převzetí Objednávky) nebo jiným způsobem nedodrží své závazky plynoucí z těchto Podmínek poskytování služeb;

3.10.3.  Uživatel vyhrožuje zaměstnancům Partnera, společnosti Jídlo pod nos nebo kterékoliv ze Spolupracujících osob, obtěžuje je nebo se dopustí rasistického, sexistického či jiného chování, které společnost Jídlo pod nos odsuzuje.

 

3.11.  Společnost Jídlo pod nos je oprávněna smazat Váš Uživatelský účet, pokud jste svůj Uživatelský účet nevyužili po dobu delší než 120 dnů.

 

3.12.  K jednostrannému pozastavení či ukončení Uživatelského účtu, či jeho dočasnému omezení či zákazu dalšího užívání Platformy je společnost Jídlo pod nos oprávněna přistoupit i bez jakéhokoliv předchozího upozornění.

 

3.13.  Užívat Platformu můžete i v rámci neregistrovaného přístupu, tj. bez vytvoření Uživatelského účtu. V takovém případě budete vždy pro vytvoření Objednávky vyzváni k zadání Vašich identifikačních a kontaktních údajů v rozsahu stanoveném Platformou tak, aby bylo možné řádně provést Objednávku (např. telefonní číslo, emailovou adresu, věk v případě Objednávky zboží, jehož prodej podléhá věkovému omezení). Užíváním Platformy berete na vědomí, že i v případě neregistrovaného přístupu se na Vás vztahují veškerá ustanovení těchto Podmínek, a to v rozsahu, v němž nejsou přímo vázána na Uživatelský účet. Společnost Jídlo pod nos je tak například oprávněna, dle vlastního uvážení, odepřít Vám možnost dalšího užívání Platformy i v rámci neregistrovaného přístupu, a to zejména z důvodů, pro které by společnost Jídlo pod nos přistoupila k ukončení Uživatelského účtu dle odst. 3.10. těchto Podmínek.

 

4.  RECENZE

 

4.1.  Prostřednictvím Platformy máte možnost vyjádřit se k Produktům Partnera či poskytnutým službám. Vaše recenze nesmí obsahovat rasistický, sexistický, urážlivý, pomlouvačný nebo jinak nezákonný obsah a nesmí jinak porušovat práva třetích osob, a to včetně práv duševního vlastnictví. V případě porušení těchto základních pravidel si vyhrazujeme právo recenzi bez odkladu odstranit, či nezprocesovat její zobrazení. Stejně je společnost Jídlo pod nos oprávněna postupovat při podezření z podvodného jednání, či propagaci konkurence společnosti Jídlo pod nos.

 

4.2.  Napsat recenzi Partnera je Vám umožněno ve chvíli, kdy na Platformě učiníte Objednávku Produktu Partnera, a ta Vám byla doručena. Možnost napsat recenzi Partnera máte poté jedenkrát na každou doručenou Objednávku.

 

4.3.  Udělovat recenze Partnerům prostřednictvím Platformy Vám je umožněno ve chvíli, kdy jste provedli v posledních pěti dnech Objednávku skrze Platformu; (ii) Objednávka Vám byla řádně doručena.

 

4.4.  Jste oprávněni udělit Partnerovi recenzi vždy pouze jednou na jednu konkrétní Objednávku.

 

4.5.  Společnost Jídlo pod nos si také vyhrazuje automaticky mazat recenze po uplynutí jí zvolené doby.

 

5.  ZAKÁZANÉ ČINNOSTI

 

5.1.  V rámci řádného provozu Platformy a zákazu zasahování do práv společnosti Jídlo pod nos a Spolupracujících osob, berete na vědomí, že zejména následující činnosti budou vždy považovány za zvlášť hrubé porušení těchto Podmínek:

 

5.1.1.  Platformu je možné užívat pouze v rozsahu shora uvedené licence. Každý Uživatel je povinen zdržet se neoprávněných zásahů do Platformy či systému, který realizuje přenos z Platformy třetím osobám. Stejně tak je zakázáno vytvářet odvozená díla z Platformy, uplatňovat zpětný postup, dekompilovat, rozebírat, dešifrovat či se jiným způsobem pokoušet odvodit zdrojový kód Platformy, ani jakékoli související technologie nebo její části. Dále je zakázáno užívání Platformy k jakémukoli účelu v rozporu s platnými zákony nebo předpisy či používat mechanismy (např. boty), které by mohly mít negativní vliv na provoz Platformy.

 

5.1.2.  Je zakázáno užívat či se pokoušet užívat Uživatelský účet jiného Uživatele, nebo se snažit získat skrze Platformu osobní či platební údaje o jiných Uživatelích. Stejně tak je zakázáno vytvářet více účtů pro jednoho Uživatele, či falešné účty pro neexistující osoby, či bez vědomí těchto osob. Dále je zakázáno vytvářen falešné Objednávky (kdy např. Uživatel Objednávku nezaplatí nebo není přítomen v místě doručení nebo vyzvednutí za účelem převzetí Objednávky).

 

5.1.3.  Je zakázáno na Platformě zveřejňovat jakýkoliv obsah, který porušuje práva duševního vlastnictví, právo na soukromí, právo na publicitu, právo vztahující se k obchodnímu tajemství nebo jakákoliv práva třetích stran;

 

5.1.4.  Bez předchozího souhlasu společnosti Jídlo pod nos je zakázáno pokoušet se shromažďovat, využívat či kopírovat informace získané v rámci Platformy. Dále je zakázáno zveřejňování obsahu, který je nezákonný, obscénní, hanlivý, výhružný, obtěžující, urážlivý, pomlouvačný, nenávistný nebo ponižující jakoukoli jinou osobu nebo subjekt, který představuje kyberšikanu, zveřejňování telefonních čísel, adres nebo jiných osobních údajů jakékoliv fyzické osoby, zveřejňování adres na webové stránky třetích stran nebo jakýkoliv zdrojový kód, zveřejňování sdělení nesouvisejících s užíváním Platformy.

 

5.1.5.  Je zakázáno obtěžovat, vyhrožovat či jinak obtěžovat ostatní Uživatele Platformy, či se zapojovat do chování, které omezuje ostatní Uživatele v užívání Platformy.

 

Práva společnosti Jídlo pod nos ve vztahu k Uživatelským účtům

 

5.2.  Společnost Jídlo pod nos si vyhrazuje právo vyšetřovat a podniknout příslušné právní kroky proti komukoli, kdo se dle jejího uvážení dopustí některé ze zakázaných činností. V rámci toho je společnost Jídlo pod nos oprávněna prověřovat veškerý obsah zveřejněný na Platformě a dle vlastního uvážení rozhodnout o jeho odstranění.

 

5.3.  Společnost Jídlo pod nos je nad rámec možnosti jednostranně pozastavit či ukončit kterýkoliv Uživatelský účet, či dočasně omezit či zakázat další užívání Platformy, oprávněna zrušit či pozastavit jakoukoliv Objednávku, pokud bude mít důvodně za to, že dochází ze strany Uživatele k zakázanému jednání dle čl 5.

 

6.  PROPAGAČNÍ AKCE, KREDITY A SLEVOVÉ POUKAZY

 

6.1.  Společnost Jídlo pod nos a Spolupracující osoby jsou oprávněni příležitostně pořádat propagační akce, v jejichž rámci registrovaní Uživatelé Platformy (tj. Uživatelé, kteří si vytvořili Uživatelský účet) mohou získat kredity a slevové kódy na Produkty, či cashback akce, apod. Užíváním Platformy berete na vědomí a souhlasíte s tím, že tyto akce mohou být určeny pouze pro část Uživatelů, a to zcela dle uvážení společnosti Jídlo pod nos. Slevové kódy, kredity, a veškeré další propagační produkty (dále jen „Propagační produkty“) mohou být užity pouze ke svému účelu a pouze těmito Podmínkami předvídaným způsobem, či způsobem stanoveným v rámci dané propagační akce. Propagační nabídky tak mohou být dostupné pouze pro určité Uživatele, a/nebo mohou být omezeny na využití u určených Partnerů, na určité Produkty či v určitém čase.

 

6.2.  Společnost Jídlo pod nos může jednostranně stanovit podmínky pro poskytování, používání a platnost Propagačních produktů., vždy však platí, že:

 

6.2.1.  Všechny Propagační produkty lze použít pouze jednou.

 

6.2.2.  Uživatelé mohou Propagační produkty použít pouze v rámci Platformy v souladu s konkrétními podmínkami dané propagační kampaně nebo propagační akce.

 

6.2.3.  Propagační produkty nikdy nelze vyměnit za hotovost, ledaže propagační akce výslovně stanoví jinak.

 

6.2.4.  Společnost Jídlo pod nos je oprávněna stanovit dobu platnosti Propagačních produktů. Po uplynutí jejich doby platnosti budou Propagační produkty z vašeho Uživatelského účtu odstraněny. Propagační produkty, jejichž platnost vypršela, již nelze uplatnit a nelze je použít na žádnou Objednávku.

 

6.2.5.  Nevyužitím slevového kódu v celé jeho výši přebývající výše slevového kódu propadá.

 

6.2.6.  Na jednu Objednávku je možné užít pouze jeden slevový kód, není-li v konkrétním případě stanoveno jinak.

 

6.2.7.  V případě zneužití Propagačních produktů budou tyto zneplatněny. Uživatel je v takovém případě povinen uhradit společnosti Jídlo pod nos částku, která byla zneplatněnými kredity uhrazena, či uhradit částku rovnající se slevě dle zneplatněného slevového kódu.

 

6.2.8.  Propagační produkty nesmí být předmětem dalšího prodeje a jiného jednání spočívajícího v poskytování nebo přijímání protiplnění třetími stranami, a to jakýmkoli způsobem. Pokud společnost Jídlo pod nos získá oprávněné podezření na toto jednání přistoupit k zneplatnění těchto Propagačních produktů a dále postupovat dle těchto Podmínek.

 

6.2.9.  Při zadávání Objednávek skrze Platformu nelze využít ani uplatnit slevové kódy, dárkové poukázky ani kredity, které byly vydány přímo Partnerem, není-li v konkrétním případě stanoveno jinak.

 

7.  PARTNEŘI, JEJICH ZOBRAZOVÁNÍ A ŘAZENÍ NA PLATFORMĚ

 

7.1.  Partneři jsou na společnosti Jídlo pod nos nezávislými, samostatnými, podnikatelskými subjekty. Při Objednávkách na Platformě se má za to, že jste vůči Partnerům v postavení spotřebitele.

 

7.2.  Prosím, vezměte na vědomí, že Partneři nabízejí své Produkty pouze v určitých oblastech doručování. Doručovací oblasti se u každého Partnera mohu lišit. Zadáním své aktuální doručení adresy na Platformě se vám zobrazí Partneři, které Vám v daném okamžiku zpřístupníme. Dodací oblast pro příslušené Partnery se může rozšiřovat, zmenšovat nebo měnit v závislosti na různých podmínkách.

 

7.3.  Při hledání Partnerů či Produktů na Platformě se výsledky hledání řadí zejména na základě následujících kritérií: dle Vašeho zadání Produktu (např. druh jídla) či zadání Partnera (např. druh restaurace), doba doručení, vzdálenost, otvírací doba, hodnocení restaurace. Společnost Jídlo pod nos si vyhrazuje právo zobrazovat pořadí Partnerů na Platformě i dle dalších kritérií, a to zcela dle vlastního uvážení.

 

8.  OBJEDNÁVKY

 

Výběr Produktů

 

8.1.  Po zadání Vaší aktuálně požadované doručovací adresy, Vám budou zobrazeni Partneři na základě kritérií výše uvedených.

 

8.2.  Poté, co si zvolíte Partnera, můžete si vybrané Produkty zadat do košíku na Platformě. Pokud Objednávka podléhá dalším omezením stanoveným Partnerem, či dalším podmínkám vyplývajícím z právních předpisů, budete na to výslovně upozorněni. Případné podmínky Partnera jsou součástí Zprostředkované smlouvy. Objednávku můžete dokončit pouze, pokud jste přihlášeni ke svému Uživatelskému účtu, či zadáte údaje vyžadované pro neregistrované Uživatele. Platforma Vás následně provede procesem zadání Objednávky. Jste povinni v každém kroku procesu Objednávky uvádět pravdivé a úplné informace a zadané informace před dokončením procesu Objednávky zkontrolovat a potvrdit jejich správnost.

 

8.3.  Po Vašem odeslání Objednávky Produktů či služeb již nelze od Objednávky odstoupit, ani Objednávku zrušit, není-li v těchto Podmínkách uvedeno jinak.

 

8.4.  Objednávka je dokončena potvrzením jejího přijetí ze strany společnosti Jídlo pod nos či Franchisanta.

 

8.5.  V rámci Platformy máte možnost požádat Partnera o případnou úpravu Produktu. Partnerovi budou takto Vámi zadané požadavky předány, ovšem společnost Jídlo pod nos či Franchisanti nijak neodpovídají za jejich vyřešení ze strany Partnera. Společnost Jídlo pod nos či Franchisant nemohou odpovídat za Objednávku, která nesplňuje Vaše zvláštní požadavky.

 

8.6.  Někteří Partneři požadují Objednávku v jimi stanovené minimální výši. V takovém případě budete na tuto skutečnost upozorněni nejpozději před dokončením Objednávky na Platformě. Pokud Objednávka nesplňuje minimální požadovanou hodnotu, budete mít možnost doplatit rozdíl, abyste splnili minimální hodnotu, nebo měli možnost do Objednávky přidat další Produkty. Pouze Partner určuje výběr a ceny svých Produktů dostupných na Platformě, a to podle vlastního uvážení. Partner může také stanovit určitá omezení vaší Objednávky, například množstevní limity a omezení velikosti Objednávky. Partner je odpovědný za to, že Vás bude informovat o jakémkoli omezení týkajícím se dostupnosti jakýchkoli Produktů. Souhlasíte s tím, že v případě dočasné nedostupnosti určitého Produktu Partner vyřídí zbývající část Objednávky bez zahrnutí nedostupného Produktu do Objednávky. Za Produkty, které jsou v době zadání Objednávky nedostupné, nebudou účtovány žádné poplatky.

 

8.7.  Zrušit dokončenou Objednávku lze pouze, před jejím přijetím ze strany Partnera, tedy před uzavřením Zprostředkované smlouvy. Pokud si přejete zrušit dokončenou Objednávku, kontaktujte nás co nejdříve.

 

8.8.  V návaznosti na dokončení Objednávky bude uzavřena Zprostředkovaná smlouva přímo s Partnerem, a to poté, co Partner Vaši Objednávku přijme. O uzavření Zprostředkované smlouvy Vás budeme informovat notifikačním emailem, oznámením v aplikaci, či jiným oznámením na Platformě. Partner není povinen Vaši Objednávku přijmout. O takové skutečnosti Vás budeme informovat shora uvedenými způsoby. Přijatá Objednávka bude obsahovat veškeré poplatky za doručení Objednávky, balné, atd. Účetní doklad za nákup Produktů Vám bude poskytnut přímo ze strany Partnera. Za služby poskytované společností Jídlo pod nos či Franchisantem, Vám bude vystaven doklad ze strany těchto subjektů.

 

8.9.  Pokud se rozhodnete zrušit svou Objednávku po jejím přijetí, tedy po uzavření Zprostředkované smlouvy, nevzniká Vám žádné právo na jakoukoliv kompenzaci, přičemž případné nároky společnosti Jídlo pod nos či Spolupracujících osob tímto nejsou dotčeny. Zároveň ztrácíte nárok na dodání zrušené Objednávky. Tímto není dotčeno Vaše případné právo od Zprostředkované smlouvy odstoupit v případech, které stanoví zákon a tyto Podmínky.

 

8.10.  Za účelem provedení Zprostředkované smlouvy, budete kontaktován společností Jídlo pod nos či některou ze Spolupracujících osob, a to prostřednictvím e-mailu, aplikace, telefonního čísla, či jiným vhodným způsobem, a to v souladu s podmínkami zpracování osobních údajů zveřejněných a volně dostupných na Platformě. Uživatel je proto povinen do doby doručení Produktů očekávat kontaktování ze strany Kurýra.

 

Doručení Objednávky

 

8.11.  Můžete zadat Objednávku, která má být doručena co nejdříve, nebo si předem objednat určitou dobu doručení Objednávky, pokud je tato možnosti v době zadání Objednávky na Platformě k dispozici.

 

8.12.  Objednávka bude společností Jídlo pod nos, či Franchisanta, doručena prostřednictvím Kurýra na Vámi zadanou doručovací adresu. Odhadovaný čas doručení Objednávky můžete sledovat na Platformě. Berte prosím na vědomí, že skutečná doba doručení je závislá na množství faktorů (dopravní situace, počasí, atd.), které nelze ze strany společnosti Jídlo pod nos či Franchisanta ovlivnit, ani zcela odhadnout. Skutečná doba doručení se tedy od odhadovaného času může lišit.

 

8.13.  Pokud zvolíte doručení Objednávky co nejdříve, musíte být přítomni na místě potvrzeném v Objednávce v době mezi zadáním Objednávky a obdržením Produktů uvedených v Objednávce.

 

8.14.  Pokud zvolíte doručení Objednávky ve stanovenou dobu, musíte být přítomen na místě potvrzeném v Objednávce alespoň deset minut před předpokládaným časem doručení až do okamžiku doručení Produktů uvedených v Objednávce, abyste mohl Objednávku převzít.

 

8.15.  Kurýr Vás bude telefonicky kontaktovat při prvním pokusu o doručení Objednávky do místa doručení, jakmile se bude nacházet v místě doručení. Pokud nebudete přítomni na potvrzeném místě do tří minut od příjezdu Kurýra a zároveň nebude z Vaší strany reagováno na první pokus o telefonický kontakt ze strany Kurýra, bude ze strany Kurýra učiněn druhý pokus o telefonický kontakt. Pokud se Vás i při tomto druhém pokusu nepodaří Kurýrovi kontaktovat, sdělí tuto skutečnost společnosti Jídlo pod nos či Franchisantovi, přičemž Vaše Objednávka poté může být společností Jídlo pod nos, Franchisantem či Partnerem jednostranně zrušena. V takovém případě Vám bude účtována plná cena Objednávky, jejíž doručení bylo zmařeno z Vaší strany, a to včetně ceny za její dopravu.

 

8.16.  V případě zmaření doručení předem uhrazené Objednávky, která byla zrušena bez náhrady, je společnost Jídlo pod nos, Franchisant či Partner oprávněn Vám naúčtovat plnou cenu příslušné Objednávky a započíst si ji vůči již Vámi uhrazeným prostředkům.

 

8.17.  V případě zmaření doručení předem neuhrazené Objednávky ze strany společnosti Jídlo pod nos, Franchisantem či Partnerem, která nebyla předem uhrazena, představuje částka odpovídající plné ceně Objednávky pohledávku těchto společností za Vámi. V návaznosti na to je společnost Jídlo pod nos, Franchisant či Partner oprávněn přijmout příslušná opatření, která mohou zahrnovat zakázání možnosti platby v hotovosti Uživateli nebo i zablokování účtu Uživatele na Platformě pro další Objednávky a přistoupit k vymáhání vzniklých pohledávek.

 

Bezkontaktní doručení

 

8.18.  Pokud požádáte o možnost bezkontaktního doručení Objednávky, tedy bez jejího osobního převzetí od Kurýra, společnost Jídlo pod nos ani žádná ze Spolupracujících osob neodpovídá za případné znehodnocení Produktů, či jejich krádež, ke které může dojít po tomto doručení Objednávky Kurýrem.

 

Vyzvednutí Objednávky v provozovně Partnera

 

8.19.  Pokud bude nabídnuta možnost vytvoření Objednávky s vyzvednutím Produktů Partnera v jeho provozovně, tedy bez jejího doručení, bude Vám oznámen čas, kdy si můžete Objednávku vyzvednout, přičemž Partner uchová objednané Produkty po dobu 30 minut po čase oznámeném k vyzvednutí Objednávky. Tato povinnost Partnera je omezena otevírací dobou konkrétní provozovny Partnera a Objednávka musí být vyzvednuta před jejím koncem. Pokud Objednávku v takto uvedené době u Partnera nepřevezmete, Partner není povinen Vám Objednávku poskytnout. V případě zmaření předání Objednávky je společnost Jídlo pod nos, Franchisant či Partner oprávněn ji zrušit bez náhrady. Ustanovení o pohledávkách, jejich započtení či náhradě při zmaření doručení Objednávky se užijí obdobně. Partner je oprávněn provést identifikaci Uživatele před předáním Objednávky.

 

8.20.  V případě Vašeho zpoždění při vyzvednutí Objednávky nesete riziko zhoršení kvality či změny stavu Produktů. V takovém případě nemáte nárok na vrácení peněz nebo výměnu Produktů. Berte prosím na vědomí, že kontrolu Produktů při osobním vyzvednutí Objednávky je nutné provést při jejich převzetí a případné stížnosti nahlásit Partnerovi před opuštěním prostor jeho provozovny.

 

Doručování Produktů podléhajících omezením

 

8.21.  V případě omezení prodeje určitých výrobků vyplývajícím z právních předpisů (např. alkohol), jejichž prodej je omezen v závislosti na věku, vyhrazují si společnost Jídlo pod nos, či jakákoliv ze Spolupracujících osob, právo požádat Vás o identifikaci platným dokladem totožnosti s Vaší fotografií, prokazující zákonem požadovaný věk. Pokud nebudou z splněny podmínky z Vaší strany pro převzetí Objednávky s těmito Produkty (např. nesplnění nedosažení zákonem stanovené věkové hranice pro koupi Produktu věku, neplatné průkazy, či odmítnutí jejich předložení), je společnost Jídlo pod nos, či Franchisant, oprávněn odmítnout předat Vám Objednávku a Zprostředkovanou smlouvu jednostranně zrušit. V takovém případě má společnost Jídlo pod nos či Franchisant právo Vám naúčtovat dvojnásobný poplatek za doručovací služby (a případně další oprávněné náklady) jako náhradu za vrácení daného Produktu zpět Partnerovi.

 

8.22.  Pokud ze zákona vyplývají další omezení, budou tato omezení vždy u konkrétních Produktů uvedena přímo na Platformě. V těchto případech si společnost Jídlo pod nos, Franchisanti či Partneři vyhrazují právo odmítnout doručení těchto Produktů jakékoliv osobě, z důvodu dle jejich uvážení.

 

9.  CENY A POPLATKY

 

9.1.  Veškeré ceny uváděné Partnery na Platformě jsou uváděny v českých korunách. Veškeré ceny jsou uváděny včetně daní. Cena Objednávky je uvedena po zaokrouhlení na celé koruny.

 

9.2.  Zálohy na zálohované vratné obaly jsou automaticky připočítávány k ceně Produktů. Tyto obaly můžete vrátit u Partnera, u kterého jste Produkty objednali, či na zákonem stanovených místech. Cena za obaly je součástí kupní ceny Produktů. Odesláním Objednávky souhlasíte s konečnou cenou, která se Vám v posledním kroku Objednávky zobrazí, vč. všech případných poplatků stanovených v souladu s těmito Podmínkami.

 

9.3.  Ceny Produktů určuje výlučně Partner. Ceny uvedené na Platformě jsou platné v době zadání Objednávky a mohou se v čase měnit.

 

9.4.  Ke každé Objednávce je účtován poplatek za doručení Produktů, ledaže (i) na Platformě je uvedeno jinak (např. doprava zdarma nad určitou, Partnerem stanovenou částku), (ii) jedná se o osobní odběr (je-li možný), nebo (iii) disponujete slevovým kódem, který řádně uplatníte.

 

9.5.  K celkové ceně Objednávky je automaticky připočten manipulační poplatek, který pokrývá náklady na provoz Platformy, zákaznickou podporu a zpracování plateb. Výše tohoto poplatku je Zákazníkovi zobrazena po celou dobu Objednávky včetně její rekapitulace.

 

10.  PLATBY

 

10.1.  Na základě uzavřené Zprostředkované smlouvy mezi Vámi a Partnerem máte povinnost (i) uhradit Partnerovi kupní cenu za Produkty (vč. obalů Produktů, záloh na ně, atd.) a dále společnosti Jídlo pod nos či Franchisantovi uhradit poplatek za doručení Produktů, či případně další poplatky stanovené a Vámi odsouhlasené dle těchto Podmínek, přičemž obě tyto povinnosti splníte prostřednictvím platebních metod dále stanovených.

 

Způsoby platby

 

10.2.  Platforma umožňuje následující možnosti splnění Vaší platební povinnosti za Produkty a služby uvedené výše:

 

10.2.1.  Bezhotovostně platební kartou předem prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány poskytované společností Comgate a.s., se sídlem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, IČO 27924505;

10.2.2.  Hotově při převzetí;

10.2.3.  Stravenkami (maximálně 5 ks na jednu Objednávku), je-li to z povahy zakoupených Produktů možné;

10.2.4.  Jiným způsobem dle aktuální nabídky na Platformě.

 

10.3.  Berete tímto závazně na vědomí, že různí Prodejci mohou prostřednictvím Platformy používat různé platební metody.

 

10.4.  Pokud zvolíte úhradu Objednávky prostřednictvím platební karty, postupujte prosím dle instrukcí uvedených v rámci příslušené internetové platební brány. Platforma využívá služeb platební brány COMGATE, provozovanou společností Comgate a.s., se sídlem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, IČO 27924505. Pokud využijete možnost úhrady Objednávky touto internetovou platební branou, jste povinni seznámit se i s jejími obchodními podmínkami, jakožto samostatnou společností. Společnost Jídlo pod nos či žádná ze Spolupracujících osob nenese žádnou odpovědnost za případnou škodu vzniklou v důsledku užití této internetové platební brány. Zároveň berete na vědomí, že společnost Jídlo pod nos ani Franchisant nejsou povinni Vám zprostředkovat uzavření Zprostředkovávané smlouvy, či Partner není povinen Vám Produkty dodat před úplným zaplacením ceny Objednávky. Společnost Jídlo pod nos ani žádná ze Spolupracujících osob neukládá žádné údaje o Vaší kreditní či debetní kartě. Na základě Vašeho souhlasu mohou být údaje o vaší kartě a platbě uloženy u našeho poskytovatele (poskytovatelů) platebních služeb pro budoucí Objednávky.

 

10.5.  Zvolíte-li si způsob úhrady ceny Objednávky hotově při převzetí Produktů, považuje se tato cena za zaplacenou v okamžiku předání příslušné částky Kurýrovi při převzetí Produktů.

 

Stravenky

 

10.6.  Berete na vědomí, že stravenkami, resp. stravenkovou kartou, lze objednávat pouze zákonem stanovené druhy Produktů a v případě volby této metody platby se zavazuje pouze takto určené Produkty objednat. Zároveň berete na vědomí, že Partner nemusí akceptovat Vašeho vydavatele listinných stravenek a zavazujete se pro tyto případy uhradit Kurýrovi celou cenu Objednávky v hotovosti oproti předání Objednávky.

 

Další platební metody

 

10.7.  Společnost Jídlo pod nos má právo Vám kdykoliv na Platformě nabídnout další platební metody, či platební metody uvedené v těchto Podmínkách kdykoliv zrušit, či dočasně omezit.

 

Dobrovolné spropitné pro Kurýry

 

10.8.  Společnost Jídlo pod nos či Franchisant nabízejí možnost poukázat Kurýrům spropitné, přičemž při platbě předem vybírá toto spropitné na jejich účet. Dobrovolné spropitné není příjmem společnosti Jídlo pod nos ani Franchisanta, ani Partnera a ani se nejedná o úhradu ceny za Objednávku. Veškeré spropitné náleží výhradně Kurýrům a jeho poskytnutí z Vaší strany je naprosto dobrovolné.

 

11.  ODSTOUPENÍ OD ZPROSTŘEDKOVANÉ SMLOUVY

 

11.1.  Pokud jste spotřebitelem – fyzickou osobou, užívající Platformu mimo svou podnikatelskou činnost, máte ze zákona právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy, ledaže je níže stanoveno jinak, a to zejména s ohledem na charakter Produktů.

 

11.2.  Odstoupit od Zprostředkované smlouvy můžete do 14 dnů ode dne dodání Produktů na základě Objednávky, a to bez uvedení důvodu. Odstoupení od Zprostředkované smlouvy je nutné v této lhůtě oznámit společnosti Jídlo pod nos, či příslušnému Franchisantovi (vždy dle toho, který subjekt zprostředkoval uzavření Zprostředkované smlouvy, které je oprávněn toto odstoupení přijmout a předat Partnerovi), či oznámením adresovaným přímo Partnerovi, a to vždy doručeným buďto v listinné podobě, či emailem na adresu shora uvedených subjektů (dle kontaktních údajů zveřejněných na Platformě ke dni odstoupení), či jiným jednoznačným způsobem.

 

11.3.  K odstoupení od Zprostředkované smlouvy postačí jakékoliv jednoznačné prohlášení z Vaší strany vůči shora uvedeným subjektům. K odstoupení můžete využít i níže uvedený vzorový formulář:

 

11.4.  → Ke stažení: Formulář pro odstoupení od Zprostředkované smlouvy

 

11.5.  V případě odstoupení od Zprostředkované smlouvy Vám budou vráceny veškeré platby, včetně poplatku za doručení, a to nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení Vašeho odstoupení. Nejsme však povinni vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než Partner obdrží z Vaší strany vrácené Produkty, nebo než prokážete, že jste Produkty odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve. Upozorňujeme, že poplatek za doručení (poplatek za službu a další případné poplatky za doručení) nebude vrácen v případě částečného odstoupení od Zprostředkované smlouvy.

 

11.6.  V případě odstoupení od Zprostředkované smlouvy můžete předat Produkty ihned Kurýrovi při jejich doručení, či zaslat Produkty na své náklady na adresu provozovny Partnera, a to na adresu dle kontaktních údajů Partnera uvedených na Platformě. Produkty jste povinni takto odeslat ve lhůtě 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od Zprostředkované smlouvy. Lhůta pro odstoupení od Zprostředkované smlouvy se považuje za zachovanou, pokud Produkty Partnerovi odešlete před jejím uplynutím.

 

11.7.  V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností ohledně odstoupení od Zprostředkované smlouvy, neváhejte prosím kontaktovat naši zákaznickou podporu, a to buďto telefonicky či emailem, dle kontaktů uvedených níže.

 

11.8.  Pro vrácení peněz použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původním nákupu vaší Objednávky, pokud se s Vámi výslovně nedohodneme jinak (např. v případě platby Objednávky v hotovosti, zasíláme standardně peněžní prostředky na Vámi uvedený účet, přičemž uvedením jeho identifikace v rámci odstoupení od Zprostředkované smlouvy máme za to, že s tímto souhlasíte).

 

11.9.  Upozorňujeme, že pokud jste za Objednávku (či její část) zaplatili kredity či využili slevové kódy, vrátíme Vám v případě úhrady celé Objednávky kredity pouze kredity, v případě částečné úhrady kredity a peněžními prostředky, Vám vrátíme kredity a uhrazené peněžní prostředky dle původního poměru a při užití slevového kódu Vám vrátíme uhrazené peněžní prostředky či kredity dle Vámi vynaložené výše, přičemž nárok na časově limitovanou slevu, která v mezidobí vypršela, Vám znovu nevzniká.

 

11.10.  Právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy Vám nevzniká, ani pokud jste spotřebitel, v případech stanovených dle ustanovení § 1837 zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, tedy zejména (nikoliv však výlučně), pokud se jedná o Produkty, které podléhají rychlé zkáze, nebo Produkty s krátkou dobou spotřeby, jakož i Produkty, které byly po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseny s jiným zbožím či Produkty vyrobené podle Vašich požadavků nebo jasně personalizované. Dále Vám nevzniká právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy např. týká-li se Objednávka Produktů, které byly dodány v uzavřeném obalu, a byly vyňaty z obalu a z hygienických důvodů je není možné vrátit. Také nevniká právo odstoupit od Zprostředkované smlouvy, kdy Objednávkou byla dodávka novin, periodik nebo časopisů, jakož i o dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud jste porušili jejich obal.

 

12.  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

12.1.  S Vašimi osobními údaji bude vždy nakládáno v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů, jejichž úplné znění je zveřejněno a k Vaší dispozici na Platformě.

 

13.  PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ

13.1.  Společnost Jídlo pod nos je vlastníkem veškerého obsahu a software tvořící Platformu, vyjma obsahu přidaného Partnery a Franchisanty. Společnost Jídlo pod nos vlastní a je oprávněna z veškerých práv duševního vlastnictví vztahující se k Platformě, službám poskytovaným v souvislosti s Platformou a související dokumentaci, a to jako celku, i všem jejím částem

 

13.2.  Společnost Jídlo pod nos je tedy zejména, nikoliv však výlučně, vlastníkem veškerých autorských, práv průmyslového vlastnictví a souvisejících práv (např. práv k databázím, fotografiím, patentů a užitných vzorů, ochranným známkám, obchodním značkám, know-how, obchodního tajemství, a jakékoliv jiné formy registrovaných i neregistrovaných práv i neregistrovaných práv duševního vlastnictví a práv s ním souvisejícím), či je z těchto práv oprávněna.

 

13.3.  Tyto Podmínky poskytování služeb neposkytují Uživateli žádná práva duševního vlastnictví k Platformě ani jiným právům společnosti Jídlo pod nos ani žádné ze Spolupracujících osob. Pokud konkrétní práva Uživatelů nevyplývají z přímo použitelných právních předpisů, z těchto Podmínek či z ujednání smluvních stran, platí, že tato práva jsou výlučně vyhrazena společnosti Jídlo pod nos či Spolupracujícím osobám, které poskytly společnosti Jídlo pod nos licenci k užití obsahu na Platformě. Zavazujete se tak zejména zdržet jakéhokoliv kopírování, reprodukcí, zveřejňování či upravování obsahu uvedeného na Platformě.

 

13.4.  Uživatel poskytnutím jakéhokoliv obsahu na Platformu, uděluje společnosti Jídlo pod nos neomezenou, bezplatnou, celosvětovou, sublicencovatelnou a převoditelnou licenci k veškerému, jím poskytnutému, obsahu. Společnost Jídlo pod nos je tak zejména oprávněna bezplatně používat, upravovat, reprodukovat, distribuovat, rozšiřovat i šířit obsah poskytnuté Uživatelem na Platformu. Takový obsah může zahrnovat zejména fotografie, informace, zpětnou vazbu, návrhy, texty a další materiály, které jsou nahrány, zveřejněny nebo jinak předány společnosti Jídlo pod nos ze strany Uživatele v souvislosti s Platformou.

 

13.5.  Dále se zavazujete, že na Platformě nebude z Vaší strany zveřejněn jakýkoliv obsah, který by porušoval práva duševního vlastnictví třetí strany.

 

14.  VLASTNICTVÍ PLATFORMY A ODPOVĚDNOST ZA VADY

 

14.1.  Výlučným vlastníkem Platformy je společnost Jídlo pod nos. Jak je uvedeno výše, účelem Platformy je propojit Vás, jakožto Uživatele, s Partnery, jakožto samostatnými subjekty nabízejícími své Produkty na Platformě. Společnost Jídlo pod nos je oprávněna nakládat s Platformou dle svého uvážení, a to zcela bez omezení. Společnost Jídlo pod nost neustále Platformu rozvíjí a je oprávněna ji měnit, včetně zobrazení, obsahu, vlastností, Produktů a Partnerů spolupracujících v rámci Platformy.

 

14.2.  Nesete veškerou odpovědnost a náklady za veškerá zařízení nebo vybavení (např. telefonu, počítače, apod.) a připojení nezbytného pro přístup k Platformě.

 

14.3.  Společnost Jídlo pod nos neodpovídá za informace zveřejňované ze strany dalších Uživatelů či Partnerů. Z tohoto důvodu nemůže zajistit, že se při užívání Platformy nesetkáte s urážlivým, škodlivým či nepravdivým obsahem, který byl zveřejněn ze strany dalších Uživatelů či případně Partnerů. Platforma může obsahovat odkazy na jiné webové stránky, aplikace nebo reklamy třetích stran. Případné využití těchto odkazů, aplikací, či reklam provádíte výlučně na vlastní odpovědnost.  Společnost Jídlo pod nos si dále zejména vyhrazuje právo na příležitostná přerušení provozu Platformy z důvodu prací na její údržbě, výpadkům způsobeným vyšší mocí, apod. Společnost Jídlo pod nos prohlašuje, že naprosto bezpečný a nepřerušený provoz Platformy bez možnosti virů a vad stránek nelze z její strany při provozu Platformy zaručit ani takové záruky neposkytuje a vylučuje veškerou svou případnou odpovědnost za takto případně vzniklé škody způsobené Vaším užíváním Platformy. Společnost Jídlo pod nos Vám neposkytuje žádné záruky ohledně spolehlivosti, přístupnosti a veškerého dalšího fungování Platformy, jejíž provoz je oprávněna kdykoliv ukončit, a to i bez jakéhokoliv předchozího upozornění. Nevyužívejte Platformu jako prostředek zálohování svých dat. Společnost Jídlo pod nos nenese žádnou odpovědnost za škodu způsobenou užíváním Platfromy, ledaže tyto Podmínky stanoví jinak.

 

14.4.  Za veškerý obsah zveřejněný na Platformě ze strany Partnerů a Franchisantů odpovídají výlučně Partneři a Franchisanti, kteří jej zveřejnili. Společnost Jídlo pod nos tak nenese a nemůže nést jakoukoliv odpovědnost za případně neúplné či nepravdivé informace, pokud tyto byly uveřejněny ze strany Partnerů, či odpovědnost za případnou škodu vzniklou v důsledku jakéhokoliv pochybení Partnera.

 

14.5.  S ohledem na charakter Produktů nabízených na Platformě je zřejmé, že tyto Produkty mohou obsahovat alergeny. I veškeré tyto informace o alergenech (jsou- li uvedeny na Platformě) jsou zcela poskytovány ze strany Partnera. Ten také výlučně odpovídá za jejich úplnost a správnost. Pokud jste si vědomi svých alergických či dietních omezení, kontaktuje prosím napřímo Partnera dle jeho kontaktních informací zveřejněných na Platformě, či zavolejte na naši zákaznickou linku, která se pokusí získat od Partnera Vámi vyžádané informace. V zájmu Vaší bezpečnosti a prevence doporučujeme takto postupovat v každém případě, pokud máte i byť podezření na potravinové alergie.

 

14.6.  Těmito Podmínkami není nijak dotčena případná odpovědnost Partnera za jakoukoliv újmu na zdraví vzniklou v důsledku jeho hrubé nedbalosti či úmyslného jednání.

 

14.7.  Zadáváním Objednávek skrze Platformu se nestáváte účastníkem věrnostních a dalších programů Partnerů.

 

15.  PROHLÁŠENÍ O ODPOVĚDNOSTI A ZÁRUKY

 

15.1.  Partner, jakožto samostatný podnikatel, nese výlučnou odpovědnost za kvalitu, bezvadnost a bezpečnost jím na Platformě nabízených Produktů. V rámci našeho zákaznického servisu se v případě vad či jiných nedostatků (např. v kvalitě Produktů), můžete obrátit na zákaznickou linku společnosti Jídlo pod nos či příslušného Franchisanta, přičemž příslušní zaměstnanci se s Vámi pokusí nalézt vhodné řešení nastalé situace s Partnerem. Tímto není nijak dotčena skutečnost, že veškerá případná práva z vadného plnění Produktů Vám vznikají přímo a pouze vůči Partnerovi.

 

15.2.  Pokud máte výhrady vůči Produktům, jejichž doba spotřeby je velmi omezena, je vhodné tyto výhrady oznámit co nejdříve nám nebo Partnerovi a nejlépe zároveň přiložit případnou dokumentaci (např. ve formě fotografie).

 

15.3.  Partner odpovídá za to, že při předání se na Produktech nevyskytují žádné vady, zejména tedy, že Produkty odpovídají obvyklé kvalitě, uvedenému popisu, druhu a množství a dále funkčnosti a bezpečnosti standardům srovnatelného zboží, přičemž jsou způsobilé svému obvyklému účelu.

 

15.4.  Práva a povinnosti mezi Prodejcem a Vámi ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

15.5.  Pokud se vada projeví do jednoho roku od převzetí Produktu, má se za to, že Produkt byl vadný již při převzetí, pokud to nevylučuje povaha Produktu nebo vady. Partner odpovídá za vady vzniklé do 24 měsíců od převzetí Produktu.

 

15.6.  Pokud se na Produktech ve shora uvedené lhůtě vyskytnou vady, jste oprávněni od Partnera požadovat odstranění těchto vad, jde-li o odstranitelnou vadu. Pokud se vada vyskytne opakovaně, tj. alespoň dvakrát a více, jste (nad rámec práva opětovně požadovat odstranění vady), oprávněni požadovat výměnu věci za novou, odstoupení od Zprostředkované smlouvy s vrácením celé výše kupní ceny, či přiměřenou slevu, a to dle volby dle Vašeho uvážení. Pokud vadu nelze odstranit, jste oprávněni požadovat výměnu věci za novou, odstoupit od Zprostředkované smlouvy s vrácením celé výše kupní ceny, či přiměřenou slevu. Tato práva jsou garantována nad rámec zákonné úpravy. V případě, že by pro Vás, jakožto spotřebitele, byla zákonná úprava výhodnější, nejsou tímto odstavcem takto výhodnější práva jakkoliv dotčena.

 

15.7.  Práva z vadného plnění Vám nevznikají, pokud jste před převzetím Produktů věděli, že Produkty jsou vadné, nebo pokud jste vadu Produktu způsobili.

 

15.8.  V případě výskytu vady na Produktu je třeba zahájit reklamační řízení u příslušného Partnera, a to dle kontaktních údajů Partnera uvedených na Platformě. Zároveň je vhodné uvést v čem má vada spočívat, své kontaktní údaje a preferovaný způsob vyřízení věci. Dále je vždy nutné prokázat koupi Produktu u Partnera (např. účtenkou, výpisem z karty, apod.).

 

15.9.  Partner je povinen vyřídit reklamaci, včetně případného odstranění vady, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Po uplynutí lhůty dle předchozí věty můžete od Zprostředkované smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

 

15.10.  Doba pro uplatnění práv z vadného plnění se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení, resp. do doby, kdy jste byli vyzváni k vyzvednutí věci. V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu nákladů vynaložených v přímé souvislosti s uplatněním reklamace.

 

15.11.  Pokud máte výhrady k službám souvisejícím s doručením Objednávek, našimi dalšími službami, fungováním Platformy, jednáním Kurýrů, apod. obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu na kontaktech níže uvedených.

 

16.  ROZHODNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ

 

16.1.  Veškeré právní vztahy vznikající v souvislosti s Platformou se řídí právním řádem České republiky, a to i pokud byl přístup k Platformě realizován v další zemi.

 

16.2.  Pokud jste spotřebitel, je k mimosoudnímu řešení sporů dána příslušnost České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

17.  POSTOUPENÍ POHLEDÁVEK

 

17.1.  Společnost Jídlo pod nos je oprávněna postoupit, jako celek či zčásti, svá práva a závazky plynoucí z těchto Podmínek případnému právnímu nástupci bez předchozího souhlasu Uživatele.

 

17.2.  Uživatel není oprávněn postoupit, jako celek či zčásti, jakákoli svá práva a závazky plynoucí z těchto Podmínek, užívání Platformy, či služeb poskytovaných ze strany společnosti Jídlo pod nos či Spolupracujících osob.

 

18.  KONTAKTNÍ INFORMACE A ZÁKAZNICKÁ PODPORA

 

18.1.  V případě Vašich dotazů, připomínek či stížností ohledně našich služeb, Platformy či těchto podmínek, neváhejte nás kontaktovat na lince zákaznické podpory. Kontaktní údaje místně příslušného zákaznického servisu jsou zveřejněny na Platformě.

 

18.2.  Pokud si přejete kontaktovat přímo Partnery, jejich aktuální kontaktní údaje jsou vždy zveřejněny na Platformě. Pokud byste tyto údaje nemohli nalézt, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi potřebné informace poskytneme.

 

19.  PLATNOST A ÚČINNOST PODMÍNEK

 

19.1.  Tyto Podmínky poskytování služeb mohou být ze strany společnosti Jídlo pod nos jednostranně měněny či upravovány. Aktuální znění Podmínek je vždy dostupné na Platformě. Společnost Jídlo pod nos Vás bude informovat o případné změně Podmínek, abyste se s jejich novým zněním mohli seznámit.

 

19.2.  Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 01.04.2025